tag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post3261765755545110872..comments2024-03-27T14:03:40.956+01:00Comments on The Cult of Ghoul: 2010: NAJBOLJI HOROR FILMOVIDejan Ognjanovichttp://www.blogger.com/profile/17235045735090443943noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-7850487552958792542012-05-27T11:09:26.598+02:002012-05-27T11:09:26.598+02:00Baš oni OVER THE TOP delovi u melodrami, patetisan...Baš oni OVER THE TOP delovi u melodrami, patetisanju, jednodimenzionalnosti, površnosti, pa i nelogičnosti, uz preterivanje vezano za budžet, čija visina često zna biti obrnuto proporcionalna kvalitetu filma učinili su mi ovaj film jedva gledljivim. <br />Do kraja sam uspeo da ga pogledam samo zbog dobrih glumaca.<br /><br />P.S. Ona kućerina manijaka je stvarno žešče preterivanje. Mogli su bar da imaju kuću kao oni u Cold Fish, i sve ok.:-)Krajišnikhttps://www.blogger.com/profile/04461773026170147704noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-77819310978597833332011-01-07T21:16:40.470+01:002011-01-07T21:16:40.470+01:00Ne racunajuci Srpski film, na ovoj listi su najbol...Ne racunajuci Srpski film, na ovoj listi su najbolji Heartless (koji je doduse iz 2009) i Crazies (koji je od Romerovog blesavog originala napravio ozbiljan film). Ostali dobri koje sam gledao su takodje iz 2009: Amer i Rec 2. I Saw the Devil bi bio odlican da traje cca 60 min. krace. I da napomenem da nisam gledao Tetsuo i Revenant (iz top 10).eugenehttps://www.blogger.com/profile/06397222041474683372noreply@blogger.com