tag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post8344964271455847800..comments2024-03-27T14:03:40.956+01:00Comments on The Cult of Ghoul: THE WAILING CONFUSIONDejan Ognjanovichttp://www.blogger.com/profile/17235045735090443943noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-65128373035323463752023-10-11T06:29:48.032+02:002023-10-11T06:29:48.032+02:00Konačno završih film iz seckanja od 4 dana. Bez mn...Konačno završih film iz seckanja od 4 dana. Bez mnogo polemisanja, meni je kristalno jasno da su šaman i Japanac radili zajedno na sjebavanju ljudi + halucinogene gljive koje izleću u vestima koje su mentalno sjebavale stanovništvo. Jedina misterija mi je da li su ih šaman i Japanac distribuirali. Devojka u belom je pokušalada zaštiti. Onih par poziva šamana ka policajcu su pokušali da zbune gledaoce kako je devojka u belom zla a Japanac štiti ljude, mene nije. Eto. Plus, Koreja je bila pod Japanom okupirana, scenarista je uživao da stavi zlu ulogu Japanca.Man from Valleyhttps://www.blogger.com/profile/08900224492734505354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-45888427260486675472023-10-08T11:25:38.553+02:002023-10-08T11:25:38.553+02:00Lični opšti utisak o filmu - gledljiv, atmosferičn...Lični opšti utisak o filmu - gledljiv, atmosferična vukojebina i prost život u kućama-kokošarnicima nalik srbendskoj nedođiji kraj neke kasabe. Žene Korejancima služe za puko pražnjenje, dete gleda seks roditelja u kolima (pobegli od kuće radi privatnosti) - jak sociološki momenat. <br /><br />Hororni segment filma - umrseno i nedorečeno mudo. Ali zbog tog truth is out there i vožnje šumom pa izbačen negde je zato i zanimljiv.<br /><br />Upravo asistiram agrarnom popisu u Srbije 2023 A.D. U koje vukojebine ljudi žive i kakvi su to sociološki mozaici, ladno bi mogli da snimaju nastavke Wrong turn, Hills have eyes. A ladno i The Wailing.Man from Valleyhttps://www.blogger.com/profile/08900224492734505354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-2567639819833204662018-04-17T08:16:42.885+02:002018-04-17T08:16:42.885+02:00Thanks for post:
vận chuyển chuyển phát từ vi...Thanks for post:<br /><a href="http://vumegavita.over-blog.com/2017/01/dich-vu-van-chuyen-chuyen-phat-t-viet-nam-sang-tay-ban-nha-chi-phi-re.html" rel="nofollow">vận chuyển chuyển phát từ việt nam sang tây ban nha</a><br /><a href="http://megavita.hatenablog.com/entry/2018/04/11/105243" rel="nofollow">chuyển phát cấp tốc đi cộng hòa séc</a><br /><a href="https://hieubietkhimangthai.blogspot.com/2018/04/dich-vu-ship-buu-pham-toi-cong-hoa-sec-chi-phi-thap.html" rel="nofollow">ship bưu phẩm tới cộng hòa Séc</a><br /><a href="http://raovatbinhdinh.vn/dich-vu-van-chuyen/don-vi-ship-gui-hang-di-cong-hoa-sec-chi-phi-re-15753.html" rel="nofollow">ship gửi hàng đi cộng hòa Séc</a>FADO Bloghttps://www.blogger.com/profile/07721276106081810981noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-66336905223973352842017-04-23T13:40:23.648+02:002017-04-23T13:40:23.648+02:00Аутор је уклонио коментар.Sun Rahttps://www.blogger.com/profile/13410402331311310841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-91392608519356219982017-04-23T13:26:30.211+02:002017-04-23T13:26:30.211+02:00meni je na kraju, sa tim fotkama, definitivno delo...meni je na kraju, sa tim fotkama, definitivno delovao kao saučesnik zlikovca. fora u ovom filmu je to što kao da ne postoji razlika između svesnih i nesvesnih saučesnika, svesnih i nesvesnih zlikovaca, svesnih i nesvesnih grešnika, na kraju mu na isto izađe. čovek čini 'greh' zato što ne veruje onome kome se ne može verovati, zaštitnici ne uspevaju nikoga da zaštite, zlikovci su zapravo žrtve (bar u pojedinim scenama), žrtve su krive što su žrtve... ma SVEEEE je nabacano bez reda i smisla.Dejan Ognjanovichttps://www.blogger.com/profile/17235045735090443943noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-21784276476732521192017-04-23T11:18:48.304+02:002017-04-23T11:18:48.304+02:00Nisam siguran u kom je to trenutku šaman prikazan ...Nisam siguran u kom je to trenutku šaman prikazan kao 'sigurno zao'. Meni se činilo kao da on želi da pomogne i da ga nije baš briga za seljane. Njega napada neki zao entitet sa kojim ne može da se izbori, pa se on moli Budi, beži iz staha a vraća se zbog griže savesti, ili vizije nastupajuće tragedije- sve to upućuje da je u suštini pozitivan lik. Što se tiče njegove prirode, mislim da je u pitanju čovek, zato što pokazuje 'ovozemaljske' osobine poput gramzivosti, kada traži novac od seljana, ili uobičajeno uživanje u nekim sitnim zadovoljstvima (cigare, piće, hrana.. ako se dobro sećam). Devojka i Japanac su isuviše neobični i čudni da bi prošli kao ljudi. A slike drži kako bi dokumentovao zločine, kao što detektivi drže dosijee žrtava i slike sa mesta zločina u fiokama; možda mu auto služi kao neka vrsta mobilne kancelarije, a ovo selo je samo jedno u nizu gde je on pokušao (neuspešno) da pomogne.<br /><br />Najzlokobnija scena u filmu je kada devojka izlazi iz mraka kolibe i tera sveštenika. U njenom pogledu se vidi zloba i ljutitost što se on tu muva oko njenog plena. Zato ne mogu da prihvatim da je 'devojka' nekakav čuvar, guardian, ili šta već..nameless1https://www.blogger.com/profile/04994880431623993208noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-66256730798043578272017-04-23T03:42:19.562+02:002017-04-23T03:42:19.562+02:00ne zvuči mi ni ubedljivo ni logično da je šaman &#...ne zvuči mi ni ubedljivo ni logično da je šaman 'dobar' pa da sa sobom nosi pun kufer slika sa mesta zločina kao "dokaz njegovih pređašnjih neuspeha". zašto bi iko to radio? činjenica je da je SVAKI od tri centralna 'onostrana' lika (mada, za šamana nismo sigurni je li 100% čovek ili je zloduh ili šta je) u nekom trenutku filma prikazan kao skoro sigurno zao, i svaki ima najmanje jednu situaciju gde je prikazan kao manje-više (ili explicitno) kao žrtva. u bolje konstruisanom i konzistentnije napisanom/režiranom filmu to bi mogao biti kvalitet, ali ovde je to, čini mi se, samo dodatno mućenje vode iz kojeg ne proizilazi neka poenta sem da svako može biti i crn i beo (pa tako i pajkan, koji počne film kao bezveznjački klovn a završi ga kao tragični lik). to lepše zvuči u teoriji i kad ga ovako kažem nego što se vidi u samom filmu.Dejan Ognjanovichttps://www.blogger.com/profile/17235045735090443943noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-31426666381896816322017-04-18T22:31:37.706+02:002017-04-18T22:31:37.706+02:00Ja sam na kraju filma stekao utisak da su i devojk...Ja sam na kraju filma stekao utisak da su i devojka i Japanac zli demoni, samo je ona po D&D Alignment-u chaotic evil karakter, pa bezobzirno seje laž, destrukciju i smrt, dok je on lawful evil, pa eto kao stremi nekom zlom uređenju (zato je i došao da je uništi, a za ljude ga nije mnogo briga). Šaman mi je bio dobar od početka do kraja; on beži i paniči zato što je isuviše slab da se uhvati u koštac sa zlom, a one slike koje drži su dokaz njegovih pređašnjih neuspeha. A ljudi se tu vrte kao usrani golubovi zato što nisu u stanju da shvate te više sile koje rade o njihovim glavama, pa odgovaraju i delaju u gomili, vođeni strahom, besom.. tj. predvidljivi su, pa je sa njima lako manipulisati.nameless1https://www.blogger.com/profile/04994880431623993208noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-77548225881601710112017-04-18T13:13:04.107+02:002017-04-18T13:13:04.107+02:00Odnosno, dobra je to vožnja dok se čini da nekuda ...Odnosno, dobra je to vožnja dok se čini da nekuda vodi, a kad te na kraju izbaci iz auta usred šume i kaže "Eto, to ti je to! Upotrebi maštu!" - tad je već dockan. :)Dejan Ognjanovichttps://www.blogger.com/profile/17235045735090443943noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-42507698049363327802017-04-18T08:11:51.269+02:002017-04-18T08:11:51.269+02:00Nisam stekao utisak da se on opravdava. Niti sam j...Nisam stekao utisak da se on opravdava. Niti sam ja imao nameru da ga opravdavam, naprotiv, ja sam saglasan sa zamerkama koje si izneo i smatram da ih intervju definitivno potvrđuje. Mada ne bi me čudilo da i pored toga dođe do verbalne dijareje onog predivnog uma sa Znaka Sagite... Film mi se jako dopao, iako ne vodi nigde dobra je to vožnja!Sun Rahttps://www.blogger.com/profile/13410402331311310841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-29023191001855951742017-04-18T03:57:53.927+02:002017-04-18T03:57:53.927+02:00Možda je on to lepo rekao, ali ja sam rekao LEPŠE:...Možda je on to lepo rekao, ali ja sam rekao LEPŠE: "the film is just confusing and inconsistent for its own sake, without any point or coherence to it. Tere's good kind of ambiguity, which I welcome ('The Turn of the Screw', THE SHINING, etc), but this is a bad kind, based on gaps, inconsistencies, random stuff and too wild expectations from the viewers' willingness to fill in the all-too-numerous blanks with whatever associations come to their minds from whatever branch of religion, mysticism or folklore belief comes handy at any given point (but with no overall coherence)." Dakle, ne možeš da gradiš zaplet tako što ćeš nasumice da nabacaš koješta, da stvoriš PRIVID zapleta i nekakve uzročno-posledične veze, ali ne pružiš ljudima nikakvu polaznu osnovu niti osnovne podatke o likovima, umesto toga ostaviš prevelike dramaturške rupe, uz to bez vidljivog koncepta i smisla skačeš iz žanra u žanr, iz klinački-debilne slepstik komedije u kvazireligioznu tragediju, i sve to pravdaš sa: "USE YOUR IMAGINATION! FILL IN THE BLANKS!"Dejan Ognjanovichttps://www.blogger.com/profile/17235045735090443943noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1723963304125122627.post-70784522223950137942017-04-17T18:19:56.399+02:002017-04-17T18:19:56.399+02:00Reziser je lepo rekao: "Whatever ideas come t...Reziser je lepo rekao: "Whatever ideas come to you while you watch the film, they’re yours. I want this film to be your own."<br />takođe: "When the fans of genre films come to the theaters and are waiting for the film to start, I assume that they are in rather aggressive and critical state of mind. These audiences each show different levels of reactions and understandings, ‘unmaking’ the film largely into three ways. The first group makes random guesses, the second absorbs the plot, and the third just can’t catch up. The film is distorted through this process, all the more affected by the fact that these audiences are all in a same theater. It also has a huge influence over the evaluations of the audience once the film is over. I wanted to satisfy all three kinds of audiences with “The Wailing.” Sometimes I had to give up 30 to gain 70, or give up 70 to secure 30, at times gaining a whole 100. After such process, multiple wrap-ups of the story that can be interpreted in completely variable ways would all be realized in one film. I know that it was a long shot, and it still may turn out to be a failed attempt, but I am happy with the fact that I got to try."<br />Link za intervju: http://theplaylist.net/interview-wailing-director-na-hong-jin-20160627/Sun Rahttps://www.blogger.com/profile/13410402331311310841noreply@blogger.com