2-
familija zabasa u neku nedođiju, pokvari im se auto, podele se grupe u pokušajima da nađu pomoć - ali, naravno, nađu samo probleme - u vidu zombolike dece (tj. tinejdžera) koja ih mlate šibljem (aluzija na SATANSKIN?) i onim metalnim 'tanjirima' sa točkova (!). hajlajt bi trebalo da bude scena u kojoj dve devojčice glavi porodice (sic) preseku lubanju metalnom žicom kao da mu je ova (lubanja) od pudinga, ali bedasti CGI efekat to svodi na loš crtić, a make-up efx koji usledi suviše je rudimentaran da bi izazvao grozu. džaba ste krečili!
postoji neko koškanje između sestara, ali bez dramske bitnosti ili težine: vrh 'drame' je kada, pred kraj, njih dve budu ujedinjene pred zajedničkom opasnošću. dobrica kaže zlici: 'izvini što sam te nazvala pizdom', a ova odvraća 'neka, zaslužila sam!' bezlični verenik strada čak dvaput (prvo ga ustrele u obraz, a onda ga -posle malo lomatanja po šumi- obese kroz očne duplje (!), tata i mama takođe stradaju, ali sve to biva bez ikakvog impakta.
postoji neko koškanje između sestara, ali bez dramske bitnosti ili težine: vrh 'drame' je kada, pred kraj, njih dve budu ujedinjene pred zajedničkom opasnošću. dobrica kaže zlici: 'izvini što sam te nazvala pizdom', a ova odvraća 'neka, zaslužila sam!' bezlični verenik strada čak dvaput (prvo ga ustrele u obraz, a onda ga -posle malo lomatanja po šumi- obese kroz očne duplje (!), tata i mama takođe stradaju, ali sve to biva bez ikakvog impakta.
umesto misterije, lenji 'scenario' nam nudi mistifikaciju, i uopšte ne pokušava da bar nagovesti ko su i šta su ova čuda - duhovi, živi mrtvaci, nakaze, mutanti...? imamo jednu slikovitu, lepo-spooky-izgledajuću curu sa gazom preko očiju, i očima preko gaze, što lepo izgleda, ali nema ni smisla ni objašnjenja u kontextu ostalih zbitija.
film je uslikan vrlo osrednje - zapravo, u današnje vreme kada je vizuelnu kulturu tako lako postići i sa vrlo malo para, može se reći čak nedopustivo osrednje; scenario na silu unosi 'začudnost' u svoje deža vi situacije, a mestimične grozne zamisli osiromašene su osrednjim efektima. gluma je slaba, kast je loš, muzika je neprimetna (tek na odjavnoj špici začuje se malo LADYTRONA i tako nekih alter-stvari: too little, too late), likovi neprijemčivi, dešavanja apsurdna i bez pokrića, a kraj je čak i uovom srednjačkom kontextu razočaravajuće ravan i bedast.
sve u svemu, ovo čudo se može, uz mnogo ograda, preporučiti samo najzadrtijim i najneprobirljivijim horor fanovima.
film je uslikan vrlo osrednje - zapravo, u današnje vreme kada je vizuelnu kulturu tako lako postići i sa vrlo malo para, može se reći čak nedopustivo osrednje; scenario na silu unosi 'začudnost' u svoje deža vi situacije, a mestimične grozne zamisli osiromašene su osrednjim efektima. gluma je slaba, kast je loš, muzika je neprimetna (tek na odjavnoj špici začuje se malo LADYTRONA i tako nekih alter-stvari: too little, too late), likovi neprijemčivi, dešavanja apsurdna i bez pokrića, a kraj je čak i uovom srednjačkom kontextu razočaravajuće ravan i bedast.
sve u svemu, ovo čudo se može, uz mnogo ograda, preporučiti samo najzadrtijim i najneprobirljivijim horor fanovima.
konacno
ОдговориИзбришиda i ovo izbrisem s liste
Son of men je u pravu. Stvarno, u čemu je poenta postavljati loše filmove samo da bi ih se popljuvalo?Čisto gubljenje vremena obzirom da onih loših ima mnogo više nego dobrih. Zašto nam onda iz tog nepreglednog mora ne izvučete poneki biser vredan divljenja?I gledanja.
ОдговориИзбришиodgovor na tu dubiozu nalazi se u komentaru iznad tvog.
ОдговориИзбришиda nacrtam: potrebno je istaći i poneke loše filmove, da ljudi ne bi gubili vreme na njih, ako već ja jesam.
nije jedini smisao kritike samo da pronalazi odlične filmove i preporučuje ih, nego i da ukazuje na slabe i loše, i kazuje zašto su takvi... itd.
Ah, teško je biti kritičar.
ОдговориИзбриши