**
2+
ni boljeg naslova, ni slabijeg filma (iako by Teruo Ishii, reditelja kome uspeliji radovi u ovom nivou exploatacije nisu strani).
zapravo, malo je PRETERANIH naslova koji zaista ISPORUČUJU ono što obećavaju. kao npr TEXAS CHAINSAW MASSACRE ili I SPIT ON YOUR GRAVE ili HUMANOIDS FROM THE DEEP.
ovo je jedan od onih mlakih, mlitavih i bezveznih half-assova; lep je taj početak kad već u prvoj sceni dobijemo nekoliko para sisa + ludilo (bukvalno, u ludnici!) + zabadanje noža u meso (ili bar tako izgleda, dok ne vidimo da je nož 'pozorišni' lažnjak sa uvlakačkom 'oštricom')… lepo je i to kad pročitate da je film svojevremeno bio zabranjen i bla bla, i da je baziran na prozi klasičnog japanskog morbidara, edgara alana poa, čuvenog po spoju nastrane erotike i nastranog sakaćenja (tzv. ero-guro; nema veze ni sa erom s onoga svijeta, ni sa guranjem!).
ceo film je, zapravo, jedan ogroman cock-tease, jedna mega-razvučena priprema za obećavani pay-off koji je… pa, vrlo bi blago bilo reći 'antiklimakteričan'! ni h od horrora, ni m od malformed mena! te 'nakaze' su samo ljudi umazani u neke farbe i umotani u neke krpe: izluđujuće je što nisu čak ni POKUŠALI da ih kakvim-takvim maskama učine 'deformisanim'! običan cirkus, ništa više!
da ne pominjem da je i ovaj film, kao i CORPSE MANIA, imbecilno opterećen krimi-momentima najpetparačkije moguće vrste, sa idiotskim zamenama identiteta, prerušavanjima, braćom blizancima, ludim naučnicima, i svim ostalim izanđalim rabotama koje se pred kraj toliko zapetljaju da sam – budući još pre toga izgubio volju da se unosim u ovu PREVARU – odbio da se više uopšte smaram time ko je kome kada kako i zašto uradio šta.
ZABOLE ME! oću svoje pare nazad! gde je ovde horor? gde su nakaze? gde su perverzije? gde je ero-ti-ga-mami-guro!? gde je ludilo?
taj edogava ranpo (gorepomenuti) je bio neka vrsta palp-mišime, i to se vidi u nekim malo boljim adaptacijama nj. priča (npr. RAMPO NOIR), ali ovde je od njegovog egzistencijalnog angsta i body-horror mučnine i perverzne sexualnosti i sklonosti ka sakaćenju, invalidima, torzoima i sl. ostao tek nagoveštaj, kao šum mora koje se povlači u tamo nekoj školjci!