Ako želite znati šta je dr Ghoul
imao reći o prva tri HELLRAISERA, kliknite OVDE.
Ako želite znati šta je dr Ghoul
imao reći o dokumentarcu o prva dva HELLRAISERA pod naslovom LEVIATHAN: THE STORY OF
HELLRAISER AND HELLBOUND (2015) – kliknite
OVDE.
A ako želite znati šta je A. Žikić u
TAJNAMA imao reći o prva dva HELLRAISERA (jer treći u to vreme još nije bio
snimljen), pogledajte njegov lepi, sočni, pametni osvrt u donjim skenovima,
koje ekskluzivno imate samo na ovom
blogu: Ghoul sačuvao, Ghoul skenirao, Ghoul obradio, i sada, 30 godina kasnije,
Ghoul sa vama podelio...
Što je jednako loše, Barker bestidno koristi rupe u zapletu da bi kroz njih provukao deus ex machina 'rešenja', ne obrazloživši poreklo famozne kocke pred kraj filma. Ona se niotkuda javlja u sobi u potkrovlju, i Kristi je uzima kako bi prizvala Kenobite, a kasnije i (otkud sad to?) – da bi ih, kao magičnim štapićem, olako vratila nazad u Pakao... Demoni su oterani, Kristi i njen mlitavi dečkić ostaju zagrljeni, a ...
ОдговориИзбришиOvu SM ili bolje receno M tetku uopste ne interesuje sav taj zaplet, mitologija, Lavkrafstina; nju iskljucivo interesuje lik KLER - koja toliko zudi za sadistinim kurcem, da ce preci granice patrijarhalnog morala, zivota, i smrti, da bi sela na njega; to je lik koji Barker razume do EKSERA, sto bi se reklo. Nije cudo sto je pola budzeta otislo na IDEALAN kasting Helrejzera, koji je toliko zgodan da jednim pogledom pokosi i djevojke i mladice. Jednovremeno su to i ubedljivo najbolji delovi filma: scene gde Kler, napaljena preko svake mere, zamislja u kojim ce sve pozama, i koliko zestoko, da je oplete Helrejzer, a onda bez trenutka oklevanja, moralne sumnje, nesigurnosti, krece u pohod da sakupi dovoljno krvi za restauraciju Tatinog Kurca. Potonji pokusaji da se od Kler napravi nekakav ''feministicki lik'' cija nezajazljiva pohlepa za Kurcem hrabro kontrastira patrijarhalizam naseg falocentricnog poretka, samo su blede teoretske tlapnje, koje ne mogu da obuhvate potpunu Barkerovu PREDANOST tatinom Kurcu.
A kad smo kod Kurca, u Helrejzeru imas vrlo slikovit i plastican opis onog sto je Lakenj zvao ''jouissance'' /cesto pogresno shvaceno i prevedeno kao ''uzivanje'' /. To sto Helrejzer vadi iz kocke, nije precizno ni sadizam, ni mazohizam, nego nagon ciji je cilj DA NE BUDE ZADOVOLJEN. Zbog toga je Klerina strast za Kurcem - tako hladna, i proracunata. Ona nije vodjena strascu, u smislu zadovoljstva, nego cistim jouissance. Da nije bilo tog lakenjovskog obrta, film bi bio melodramska sapunica sa okusom horora.
ОдговориИзбришиoff topic: Da li ste gledali film all the gods in the sky 2018? I ako jeste sta mislite o filmu?
ОдговориИзбришиnisam čak ni čuo za njega do sada. proveriću...
ИзбришиTrejler obecava. Gde ima da se nadje?
ОдговориИзбришиAli vidis, interesantno, sa LGBTpedije:
ОдговориИзбришиWhile Barker is critical of organized religion, he has stated that he is a believer in both God and the afterlife, and that the Bible influences his work.[4]
i ti si moro dideš na gejpediju da bi otkrio da je barker duševno osakaćen katolicizmom i da njegov gej sm potiče iz 'buntovništva' i 'satanizma' sproću hrišćanstva onakvog kakvo mu je utuvljeno u mladosti?
ИзбришиKATOLICIZMA, da, to je ocigledno; ali ja gledam na stvar po Pravoslavenski: njegov 'buntovnicki' ritual moze takodje biti smeo i hrabar pokusaj, da se zaroni U TELO, u njegove misterije, koje je Katolicizam potisnuo, ali ne i Pravoslavlje; isto se moze reci za tetkinu ambiciju da prikaze bajku u kojoj su dobro i zlo neraskidivno pomesani.
ОдговориИзбришиgovoriš o čoveku koji je jedva dočekao da dođe u LA, svetsku prestonicu homosexualnosti, i koji je tu popišio, primio i ko zna šta sve ne na stotine ako ne i hiljade kurčeva... jel to to tvoje pravoslavno zaranjanje U TELO? zaronio je on u njih, ohohohohooo.
Избриши"I want to be remembered as an imaginer, someone who used his imagination as a way to journey beyond the limits of self, beyond the limits of flesh and blood, beyond the limits of even perhaps life itself, in order to discover some sense of order in what appears to be a disordered universe. I'm using my imagination to find meaning, both for myself and, I hope, for my readers."
ОдговориИзбришиeto jos jedne indikacije, da je tetkina satira u stvari usmerena na katolicki dozivljaj KRIVICE I KAZNE, a da zona u koju ona hoce da udje, je - beyond good and evil. e sad da li je ona u svom tom pusenju, primanju i davanju, sagorela, kao Misel Fuko, ili je pronasla Boga, to je pitanje koje ne smatram osobito bitnim. Imala je, u svakom slucaju, velike ambicije.