среда, 26. август 2020.

DRAKULIN GOST je izašao!

  
Drago mi je obavestiti vas: jubilarna, dvadeseta (!) knjiga u ediciji „Poetika strave“ koju vam uređuje Dr Ghoul i priređuje Orfelin – konkretno, moj izbor najboljih Stokerovih kratkih priča strave, pod naslovom DRAKULIN GOST – već je izašla iz štampe!
Pre roka, što bi se reklo. Pretplatu smo raspisali 10.08. i oni koji su hteli samo nju, do sad su je već dobili (ako su je platili). Oni koji su se pretplatili na sve tri knjige iz te pretplate – dakle, koji su hteli i petu PEREGRINKU i novu Naomi Novik (vidi detalje OVDE) – sačekaće još koji dan da i ove knjige stignu iz štamparije. Pretplata traje do 10. septembra.

            Šta da vam kažem? Kad smo 2015. godine kretali u ovu avanturu, Orfelin i ja, niko nije očekivao da će ova edicija da zaživi, da dobije toliko pozitivan fidbek čitalaca i da opstane pet godina (za sada!) i dođe do dvadesete knjige (za sada!).
            Pitaju neki dokle mislimo da guramo ovu ediciju. Ja sam pola u šali a dve trećine u zbilji rekao: do 50. knjige! Samo da smo živi i zdravi i da nas korone, kuge, skakavci, pacovi, komete, asteroidi, ratovi i pošasti zaobiđu!

            Da korona nije smrsila konce svim ambicioznijim planovima, imali bismo ove godine i novu nekronomičastu knjigu u ediciji „Crna mačka“. Nadam se da će okolnosti na tržištu, a i šire, omogućiti da se ona iduće godine pojavi...
            U međuvremenu, evo kako izgleda naša jubilarna ljepotica.

            Takođe podsećam i na prethodnu, još svežu, nedavno izašlu, by Ghoul prevedenu UKUS PELINA.
            Ko ih do sada još nije nabavio, može i od mene ako tako želi, po istim cenama (Stoker = 900, Popi = 1000). Pišite na dogstar666 at yahoo dot com.
 
            Imam i još par primeraka BEZIMENOG GRADA (900) i OKRETAJA ZAVRTNJA (900), kao i par ZAVODNIKA (800)...
            Uveliko ovih dana radim na mom trećem romanu PROKLETIJE (ide sasvim dobro, za sada – hvala na pitanju!), pa zato, nema vremena za Tuluz, niti za prazne priče: svako na svoje radne zadatke. Kupujte kod Orfelina i Ghoula i podržavajte ove rabote ako hoćete da nastavimo s ovim što radimo...



13 коментара:

  1. koliko je impresivna ova zadnja korica 'ukusa pelina' karlica koja predstavlja krunu, gde iz usmina viri oko i niska od 12 lobanja, dakle abortusa... znaci sveee... toliko su sjajne ilustracije da mislim da bi trebalo da ih unovcite kroz majice, postere, solje, bedzeve... ne, stvarno to mislim...

    ОдговориИзбриши
  2. inače, za sve što se tiče knjiga koje ste naručili od orfelina i eventualnih problema oko isporuke, pišite tamo gde ste naručili, tj na orfelinns@gmail.com.

    ОдговориИзбриши
  3. Rekoh već, ali nije zgoreg ponoviti, Poetika strave je jedan od najboljih izdavačkih poduhvata u Srbiji i okruženju!
    Izbor dela, grafička rešenja, prihvatljive cene... Voleo bih da Vam ovo bude životni projekat i da traje koliko i Vi.
    Nadam se da ćemo uskoro videti još knjiga iz edicije i Crne mačke.

    I kad se već pominje "Zavodnik" da se osvrnem i na to - knjiga je odlična! Pravi primer srpskog horora, iskreno, nakon čitanja, nije mi svejedno da šetam sam selom, koje podseća na ono iz knjige.

    Nadam se Dejane, da ćete napisati još koju knjigu i smestiti je u domaće okruženje i iskoristiti narodnu motivaciju za užas u njoj

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdrav, kada si rekao "nekronomičastu" da li si mislio na novi Nekronomikon ili mozda na nesto drugo od Lavkrafta? I stvarno svaka cast na radu, prosto mi je neverovatno da se kod nas radi ovako stivo plus ovakav kvalitetan rad od knjiga, ilustracija, prevoda itd. bravo. I hvala na odgovoruu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nekronomičastu, nekronomikoidnu, nekronomikoliku... znači, knjigu koja izgleda kao nekronomikon (format, obim, povez, ilustracije, vrhunski sadržaj, prateći textovi...) ali koja nema u sebi lavkraftovo pisanije, nego neko sasvim drugo, vrhunsko, hororično. lavkrafta smo u orfelinu skoro iscrpli: jedino što ćemo od njega još izdati jeste moj novi prevod romana 'slučaj č.d. vorda'. eeeeventualno, možda, kad drugari iz makonda rasprodaju svoje izdanje 'kadata', MOŽDA ćemo u orfelinu uraditi našu verziju, redizajniranu, latiničnu, i TO JE SVE. nema više šta drugo od hpl-a da se izdaje a da vredi, a da mi već nismo.

      Избриши
  5. Nadam se da nece biti srebrnog tiska kao na 3 izdanju Nekro. Lepo izgleda stvarno ali se vrlo lako skida, skinuo se sa dobrog dela na pozadini knjige, sada moram da citam vrlo pazljivo kako ne bih ostetio i prednji deo.

    ОдговориИзбриши
  6. Izasao je Nekronomikon sa blago redizajniranim koricama i crtezima unutra.Tako reci ispravljene sve decije bolesti inicijalnog izdanja.

    ОдговориИзбриши
  7. Gospa s pokrovom - da li je vredno potražiti? Kažu da drži tenziju kao čitanje romana Drakula (možda kao meni dok sam ga čitao u gimnazijskim danima i ređao dvojke zaokupiran grofom kao Renfild he he), te da je to neka Bremova političko-satirično-fantastična kaša kao posledica Stokerovog oduševljenja Balkanom i svim ludorijama iz kojih ni sto i kusur godina kasnije nismo se spasili i ne verujem da ćemo, to nam je križ, bez obzira na adaptivne globalizacije, korona medijske cunamije, što se Šiptari ugledali na srpski trend bele kuge i slično. Gospa s pokrovom me podseća na Krvavo crvenog barona od Kim Njumena. Vredi li čitati?

    ОдговориИзбриши
  8. ako hoćeš Bremovu političko-satirično-fantastičnu kašu, a ti kusaj! meni niej do toga. taj roman nema ni tematiku meni zanimljivu, niti ima reputaciju naročito dobrog. ali ljubiteljima kaše možda bolje legne. probaj, pa javi.

    ОдговориИзбриши
  9. Pa iz te kaše predosećam da ću čitalačkom kašikom samo čapkati interesantne scene nemani koje plove sanducima po moru i kriju se balkanskim gudurama, a verovatno će me smoriti Stokerovo enciklopedijsko poznavanje Balkana. Možda nekad sebe mučim ovim, možda mi i legne, zavisno od stila pisanja.

    ОдговориИзбриши
  10. svašta si ti istripovao a slabo istražio. nemani koje plove sanducima po moru i kriju se balkanskim gudurama? to ovde nećeš naći. samo političke intrige i zavere, i osobu koja se MASKIRA I PRETVARA da je vampir u neke sasvim banalne svrhe...

    ОдговориИзбриши
  11. http://fantastikologija.blogspot.com/2014/08/brem-stoker-gospa-sa-pokrovom.html?m=1
    Oni su "krivi" za moju percepciju kakvu sam naveo u prethodnom komentaru. Stoker mi možda i književni liči na Glišića, da se je oslobodio viktorijanskih okova.

    ОдговориИзбриши
  12. da si pažljivo čitao ovaj text video bi da je 'utvara' što pluta u mrtv. sanduku žena od krvi i mesa, i da nikakvih tu pravih nemani nema. samo ljudi i njihove intrige...

    ОдговориИзбриши