петак, 31. јул 2015.

Gothic Rovinj


Evo, na ovu vrućinu, neće škoditi malo primorskih (pomalo gotskih) pozdrava iz Rovinja – ili, kako ga slatko nazvaše neki engleski stoperi koje sam usput čuo, ROVINDŽ!
Tamo sam svratio prošle godine tokom obilaska Istre: u ovom slučaju, moja domaćica i vodič i sagovornik i fotograf itd. bila je Natalija...
...u kiberspejsu poznata pod nekoliko hororičnih nikova: Baba Jaga, Mother Hydra, itd, kojoj i ovom prilikom zahvaljujem na svemu.
Lep to beše dan, pravi letnji, iako je već bio pozni septembar.
Osim uživanja u meni dragoj primorskoj arhitekturi, sa zbijenim kućama i uskim uličicama od kamena...
...našlo se tu, u prolazu, i lavkraftovskih idola (Magna Mater, Dagon, itd)
ukletih svetionika...

sablasnih crkava...
...uključujući pompeznu grobnicu svetice i tipični hrišćanski bogougodni splatter...


i uobičajenimo arhangelogaženje Satane...

a nije manjkalo ni sveprisutnih oltara za obožavanje vodenog (paralelnog) sveta...

i apstraktnih, neeuklidskih spomenika:
 
U Rovinju nas je zatekla izložba nekih Dalijevih crteža i mazarija, pa smo iskoristili priliku da i to odgledamo...
...i da, nasuprot zabrani, i uslikamo poneke od dražih radova.

Ovaj dan smo okončali posetom jednom obližnjem manjem, ali na svoj način takođe dražesnom priobalnom mestu po imenu Vrsar, gde smo takođe uživali u pogledu na more...
i u uobičajenoj insmutovskoj arhitekturi...

Eto, ako letujete u Srbiji, nadam se da će vas bar ove fotke malo osvežiti i podstaći vam maštu...

2 коментара:

  1. Dan 33. - još uvek sam bez tv signala. Prošle nedelje su mi proradila termalna čula tako da mogu da osetim najsvežije zone u okolini i tamo se za nijansu bolje rashladim u ovoj letnjoj žegi, imam sposobnost temperaturnog radijusa od 627 metara oko sebe, merio sam koracima. Bez problema vidim termalne tragove zmija, slepog kučeta i krtica do pola metara u dubinu zemlje. Telo, prethodno devastirano dekadentnim tv signalima, počinje da se brže regeneriše, ogrebotine i površinske posekotine mi zarastaju 4,33 puta brže, dok iz hrane usvojene metale počinjem da više inkorporiram u kosti, srce i skeletne mišiće, tako da bez problema podižem teret od 80 kila, ranije sam mogao jedva 55, to zovem metalizirani skelet. Iz tla počinjem da apsorbujem geomagnetne talase, kanališem ih i pomoću njih dekriptujem radiotalase raznih frekvencija, tako da slušam razgovore pilota, obaveštajnih službi, meteorologa. Pred spavanje u glavi, poput tjunera na radiju, preslušavam analogne signale radio stanica i radio amatera, kakve samo informacije ljudi razmenjuju. Ovim talasima iz zemlje počinjem da pružam sve snažniji otpor HAARP talasima, tako da mogu otključati nove nivoe podsvesti koji su donedavno bili blokirani. Juče mi je uspelo da se sinhronizujem sa patrolirajućim dronom, uspevalo mi je da nakratko upravljam njime prvim koracima telekineze, što je njegov računar registrovao kao gps error, međutim ne mogu da pristupam digitalnim podacima u njemu, moj ume ne radi binarno, već na osećaj, detektujem slabo i jako i od toga pravim sliku, mapu, priču u glavi. Mogao sam da usmerim jedan snažniji geomagnetni impuls i spržim svu njegovu elektroniku, ali to bi samo dovelo još problema, još skauta, za sada ignorišem otvorene borbe. Proučavam gde globalni sistemi imaju rupe i greške...

    ОдговориИзбриши
  2. čoveče iz doline, divim ti se do imbecilnosti! svakako nas izveštavaj o daljem napretku svog procesa!

    ОдговориИзбриши