izabrana dela

izabrana dela

среда, 21. јул 2010.

Fantazija (4)


izvinte sto dugo nije bilo apdejta, ali nije se imalo vremena za te akcije, ipak sam prethodnih dana bio na fantaziji - koja se ne zove dzaba tako! - pa evo samo zbrzanog pregleda onoga sto nisam pokrio u prethodnim skicama.



AKCIJE

-dao intervju donatu totaru za ugledni filmski sajt OFFSCREEN, o srpskom horor filmu.

-napravio dil da pisem o na tu temu za RUE MORGUE, a bice mozda nesto i sa FANGORIJOM (obilato sam se druzio sa njenim managing editorom, majklom gingoldom).

-vodio Q & A posle obe projekcije SRPSKOG FILMA - bilo vrlo zivahno i zabavno (ovoj drugoj prisustvovao i ken rasel, koji je sedeo u prvom redu, na metar od mene dok sam razgovarao sa acom i pantelicem)

-vec razmatram ideju za program koji bih uredio za iducu godinu: mitch je VRLO zainteresovan jer je SUBVERSIVE SERBIA izazvala ogromno interesovanje, filmovi i predavanja i intervjui odlicno primljeni, svi pricaju o ovome...



SUSRETI

-nadugacko razgovarao sa dzordzom mihalkom, koji je vrlo odusevljeno primio SRPSKI FILM i pozvao acu, nikolu i mene na veceru u svoj raskosni dom (srdjan je u to vreme vec bio u koreji na sledecem festivalu).

-upoznao stjuarta gordona, denisa paolija i dzefrija kombsa. odradio opsiran intervju sa gordonom i paolijem (coming soon).

-takodje uradio opsirne intervjue sa mitchom davisom i karimom hussainom.

-upoznao kena rasela i dobio njegov autogram na knjizi THE DEVILS OF LOUDON.



FILMOVI:


WE ARE WHAT WE ARE
**
2
dosadna mexicka soc drama sa nesto malo skromnog kanibalizma.


LA MEUTE aka THE PACK
**(*)
2+
notorna budalastina.


1
**(*)
3-
madjarsko artsy izdrkavanje koje je meni umereno simpa, ali moglo je to mnogo bolje...



NEIGHBOR ZOMBIE
(*)
korejska zombi kataklizma koju sam napustio posle pola sata.


THE EXECUTIONER
***
3-
simpa drama koja tone pred kraj zbog preexplicitnog pamfletastva.


A FISH STORY
****
4-
predivan feelgod (!) movie!



takodje sam gledo i pozorisnu predstavu, tacnije one man show j. combsa:

NEVERMORE: AN EVENING WITH EDGAR ALLAN POE

kao i odlicno predavanje

ADAPTING H.P. LOVERCRAFT FOR THE SCREEN: A MASTER CLASS WITH STUART GORDON & DENNIS PAOLI


o svemu ovome detaljnije u narednim danima, kad dodjem domu svome i danem dushom.

takodje, pored rivjua filmova prikazanih na fantaziji, u predstojecim danima ocekujte i rivjue nekih vrelih, na divxu nepostojecih, mnogocekanih filmova cije sam skrinere dobio.
prvi medju njima bice AMER!!!

u srbiju slecem u cetvrtak, i ubrzo potom blog krece standardnim zivotom sa brdom novih rivjua, vesti, izvestaja itd.


1 коментар:

vilja је рекао...

A vala bilo je i krajnje vreme da nešto napišeš za blog...
Jedva čekam intervju sa Gordonom i Paolijem. :D