**
2
Podsetiću vas: dok su svi otkidali na X Taja Vesta kao na ne znam kakav dah svežine u hororu, ja sam bio vrlo neuzbuđen (osim, donekle, oblinama Mije Gotičarke iza pantalona na tregere) i dao mu 3-. Drugi deo, koji je još više oduševio sve živo, mene je ugnjavio i uspavao toliko da nisam imao ni volju da ga rivjuišem u detalje, nego kratak mrzovoljan osvrt na oba ova abortusa možete čitati OVDE.
A sad je, evo, samo zato što ste vi to tražili, Taj Vest isporučio i treći deo Gotičarske trilogije – kojim, ako ste primetili ocenu gore, ja opet ostajem veoma neimpresioniran. A pošto je tomu tako, a) nemam ni vremena ni volje za detaljno seciranje, i b) da, biće „spojlera“, jer – šta? Jer, kao što ja to uvek ponekad kažem: GOVNO SE NE MOŽE POKVARITI!
Ništa ovde jebeno nema smisla! Sve je glupo. Kao, divno smo rekonstruisali epohu 1980ih, boje, kostime, scenografiju, a onda – prc! Na sve strane žene režiraju horore, žene čak rade efekte maske, da, sećam se, baš su liberalne bile te 1980te! I još jebeni Britanci su svuda u ekipama američkih horor filmova, a zašto? Because fuck you, that’s why! Nabeđena engleska uMETnica kao oće od slešera da pravi art, pa zato angažuje PORNIĆARKU koja smesta počinje da kasni i ponaša se ko problematična zvezda…
Tatko, kako se na kraju ispostavi, oće svoju ćerku Maxinu živu, a njegov henčmen je juri da je ubije! Niđe veze. Vanity project, exercise in futility, šminkerski površna „rekonstrukcija epohe“ bez ikakve poente, smisla, ritma, priče, BEZ STRAVE… Omaž „đalu“ – bez ijednog set-pisa! Ko ovo guta, i zašto? Šta je s horordžijama danas!? Zar samo ja ostadoh da mašem pesnicom na oblak?!
Ja još od posle X nisam očekivo ništa. Kad su onda svi otkidali na PRL nisam mogo verovati kakva je ovo mass hippynoza. Ludača se krevelji pet minuta u kameru i suzi: „OĆU DA BUDEM ZVEZDA! OĆU DA BUDEM ZVEZDA!“ i svi to tretiraju kao vrhunac glume, umetnosti, poruke, drame… o kom filmu oni to pričaju?
Čovječe, lejm danas prolazi. Eno, LONGLEGS, ODDITY (da vam spojlujem: hajp je OPET lažan, to je prosečan filmić, okej, al ništa posebno, 3-), novi KVAJET PLEJS, sve odreda budalaštine, a svi otkidaju na njih kao na „renesansu horora“... Ko je ovde lud, ja ili svi ostali?! I svi ovi nabrojani imaju FUCK YOU krajeve! Ono, kad ti zadnja scena zafrljači pitu od govana u facu, a ti se još oblizuješ i tražiš repete!
Razumeo bih da te neko jebe ceo film bzvz, a na kraju izvuče nekog zeca iz šešira, nešto zapravo dobro, i uvali ti lažni završni osećaj da si ipak vido NEŠTO. A ovo je obrnuto. Da, isto tako je i u IN A VIOLENT NATURE: u zadnjih 20 min = FUCK YOU, MORONS! A svi – svrrrš. Eno, već snimaju nastavak! POTILJAK U ŠUMI 2: JOŠ KRCKANJA! (Šalim se za naslov, ali ne i za to da snimaju nastavak onog govneta.)
Kraj je izgleda postao nebitan u današnjem filmu, i više od nebitan, ovo je kao VIC DOSADE, kao, kad ne znaš šta ćeš – daj baba seri il nekom rendom konobaru u kafani nek napiše u „scenariju“ zadnjih 20 strana NEČEGA, bilo čega, i nazvaćemo to krajem.
Ali ovde u MAXXXINI me čak i detalji nerviraju kolko su glupi – u onom klubu, dešava se koncert, partijanje, gužva, puno ko oko, lakat uz lakat, rame uz rame, ne moš proći – a u wc-u NIGDE NIKOG! Od onih stotina unutra u klubu nikome se ne piša, nikome se ne jebe, niko ne kupuje drogu, ne popravlja šminku, ništa: sve pusto ko pustinja i usrano ko u Najgoroj Klonji u Škotskoj (iz TREJNSPOTINGA).
I šta je tvist na kraju? Ćale ima pare, ima henčmena, ima jebenu sektu oko sebe, ali taj Punišić ide lično, onako mator, jedva se gega, da kolje ljude naživo. Pa koji bogataš bre voli da prlja svoje ruke? Možda u svojoj vili, u bezbednom okruženju, kad snima snaf, ali da ide po ulicama i rupama velegrada, po propalim video-klubovima da reže grkljane nekim crncima? Ma daj, zajebi!
Mia + Ti |
A pre toga, bekan-henčmen (protraćeni Kevin Bekan!) spopada Maxinu, da je ubije, i to čini usred bela dana, nasred „ulice“ u Univerzalovom studiju, koji je turistička atrakcija, gde ima bar 200 ljudi odma iza ugla! Pa, ubij se Bekane kad si hrkljuš! Mada tih stotina posetilaca (niđe veze, niđe mozga!) baš tad nema NIGDE! Isto ko u onom pustom WC-u u prepunom klubu: zato što lenjom scenaristi TAKO TREBA.
I u istom cugu, u istoj neosmišljenoj sceni, tupavi Vest uspe da protraći i foru koju bi neko pametniji IZMUZAO, napravio nešto od toga – da henčmen (koji uopšte nije ni UBICA u ovom hororu i ne znam čemu uopšte Maxinino zamlaćivanje s tim jebenim SPOREDNIM NEBITNIM LIKOM) našu pegavu Maxinu juri sve do kulise Bejts motela… a kad se ona sakrije unutra i vi čekate pejof, čekate NEŠTO da se zanimljivo desi (jer kad se vataš za PSIHO, kad ga bukvalno citiraš, bolje bi ti bilo da imaš neki OZBILJAN ADUT u rukavu) – pančlajn je to što se kao čuvar pojavi Lari Fesenden, Papa Pozerskih Debila koji prave Dosadne i Šuplje „horore“. I to je glavna fora te scene. HA-HA!
Napraviš ženocentričan film, oćeš da fetišizuješ Miju Got, u redu. I onda napraviš film u kojem NIŠTA zanimljivo i pažnje vredno, osim par plitkih truizama, ne kažeš o njenom liku, o ženama u Holivudu, u hororu, bilo gde… Čak podrivaš eventualnu kritiku muškog šovinzma u filmskoj industriji a i šire time što usred navodne priče o tome kako je ženama bilo mnogo loše isfantaziraš tu omoćenu ženu koja se superherojski probija kroz Holivud i bez posledica spljeskava svakog ko joj se zameri i ladno gazi muda štiklom ako je neko samo popreko pogleda. I ja sad iz te fantazije, tog Diznilenda koji je osmislio i režirao imbecil, treba da izvučem neku priču i pouku, angažman, podtext? Oćeš i jare i pare, i da kritikuješ mačizam i da ženama i liberalima daš wish fulfillment fantaziju superherojke-psihopatkinje-pornićarke koja „Oće da bude Zvezda Granda“ i ta psiho-glupača je nekako i role model svega ovoga!
Ništa ovde ne valja zaista, do kraja, osim šminke, doslovne i metaforičke: lepo je za oko, i glupo. Sve na prvu loptu, a druge lopte nigde. Mislim, sam kraj, sa sektom, i kako se s njima obračunaju, to je toliko bezvoljno otaljano i neshvatljivo glupo da neću ni da bdijem nad time.
Ovo je završetak trilogije? Ovo je kraj karakternog luka koji si rastezao preko tri filma: DOVDE si planiro to da dovedeš? OVO ti je poenta? Ovaj mlitavi đoka od kraja? Ma, idi begaj… i ti, i svako ko ti guta ove debilne fore.
P.S. U idućem nastavku, nešto sasvim drugačije (nadam se!): ALIEN - ROMULUS.
Jadan film. Žao mi sebe što sam naseo da gledam i trošim ovozemaljsko vreme trajanja u ovom fenotipu na ovakvu glupost.
ОдговориИзбришиPa kad nećeš da slušaš Gulove preporuke, onda gledaš gluposti ;)
ИзбришиMeni je u ovom filmu falilo dobrog seksa, da puca znači, samo to je moglo da izvadi priču u filmu, tj da je napravi zanimljivijom i gledljivijom. Od tih sat i 40 min trajanja filma, jedno 40 minuta da bude pornografija, i uspeh bi bio zagarantovan. Šteta što me Ti West nije uzeo za asistenta.
Ja sam gledao film pre Gulovog rivjua.
ИзбришиVidi da poslušaš Gulov savet i oko toalet papira koji ćeš da kupiš. Film godine u ovom žanru,budući klasik...previše filmova gledate po ovoj vrućini i nemate strpljenja i izgubili ste razum jer slepo pratite šta drugi nameće jer ste obični crvi zalutali u film.
ОдговориИзбришиAko za mene pričaš, pogrešio si, ima brdo filmova koje je Gul ocenio sa 2+ ovde a meni se svidjaju. Ima i filmova koje je Gul nahvalio a meni se ne svidjaju, poput skinamarink i onaj kokodi-kokoda... Ali retko, baš retko ima filmova koji su ocenjeni ovde sa dvojkom ili čak ispod toga a da ih smatram vrednim gledanja. Da me poznaješ, znao bi da je strpljenje jedna od vrlina koje me krase pored smisla za sarkazam, znao bi da volim sporogoruće filmove, i znao bi da danju ne napuštam svoju klimatizovanu rezidenciju, prema tome nije vrućina problem što mi se film ne svidja, a još manje to što se, kakve li slučajnosti ni Gulu ne svidja. Nego da li bi ste bili ljubazni i voljni da sa nama, crvima, podelite zašto je po vama ovo film godine, i budući klasik. Šta je to što naše oči ne videhu, a vaše ugledaše ?
Избришиti west-ov THE ROOST ispade film stoleca
ОдговориИзбришиTwisters (2024) - zabavna i gledljiva konkurencijska jurnjava naučne ekipe vs tornado jutjub čejsera. Na momente ovaj prirodni horor vorteksa ume da utera strah u kosti i da zahvalite što je to samo na ekranu. 3 od mene, možda i plus.
ОдговориИзбришиThe red violin (1998) - Ono što je "Deveta kapija" za totem i mistifikaciju knjige, to je ovaj film za ovaj instrument. Nema eksplicitnog horora, ali taj nagoveštaj...
ОдговориИзбриши