понедељак, 27. јул 2009.
CANNIBAL HOLOCAUST (1980)
THE CULT OF TEEN PORNOGRAPHY DOWNLOAD
prošlo je punih 6 meseci od pokretanja ovog bloga, a ja kao i svaki uredni analno-zgrtački karakter, volim da stvari sredim i katalogizujem i analiziram i pregledam, saberem i oduzmem, i podvučem crtu, i vidim kako to ide, i kuda.
ukratko, vrlo sam zadovoljan.
blog je ispunio, i to vrlo uspešno, sve zadatke koje sam pred njega zacrtao:
- polagano ali sigurno moji rivjui (forumaški) i kritike (ozbiljnije) nalaze se jedni pored drugih tako da oni zainteresovani za to 'šta Ghoul misli o tom-i-tom filmu' uz pomoć SEARCH endžina mogu kritike ili bar rivjue vrlo lako da pronađu.
- tu su redovno vesti i najave aktivnosti, kako mojih tako i drugih malobrojnih saučesnika u borbi za srpski horor.
- blog je izrastao u multi-juzerski i privukao neke kvalitetne saradnike, među kojima je najvredniji bio najkasnije-pridruženi, trip, dok su oni koji su najviše kukali za šansom da i nešto svoje okače – za sada ostali suzdržani. ipak, svako malo blog se osveži i nekim textom koji nije moj niti je ghoul-related, tako da se valjda ne može reći da je isključiva namena bloga – samopromocija. ipak, pravu poplavu textova od saradnika tek očekujem.
u trenutku dok ovo pišem, blog ima 39 registrovanih 'pratilaca' tj. sledbenika kulta.
STATISTIKE O DNEVNIM POSETAMA
Returning Visitors – najverniji! oni koji dođu pa se kasnije vrate bar još jednom.
=ovakvih, u proseku, dnevno ima 60 -80.
Page loads – to mu dođe koliko različitih stranica tj. zasebnih textova je dnevno otvoreno.
= ovakvih, u proseku, dnevno ima između 350 i 500-ak učitavanja.
Unique Visitor – koliko različitih juzera dnevno pristupi blogu
= ovakvih, u proseku, dnevno ima između 160 i 250ak.
za jedan blog koji ne nudi konkretna 'dobra' u vidu downloada fotki, muzike, filmova i sl. – dakle, za jedan blog koji pretežno iznosi neka moja filozofiranja i kritikovanja na horor i srodne mračne teme, rekao bih da je posećenost vrlo dobra. ono što posebno raduje jeste da je očigledno da broj poseta RASTE, dakle, stvara se jezgro kulta.
a to čak i nakon vrlo low profile 'marketinga'. namerno nisam duvao u sve fejsbuk i internet i forum trube: otkako sam otvorio profil na fejsbuku, tamo sam okačio jedva 10ak linkova ka blogu. na drugim sajtovima se nisam ni reklamirao, mada su linkovi stavljeni na art-animu i pogled iz svemirskog broda (nevidljivog). jedino aktivnije 'reklamiranje' tj. postovanje linkova obavljam na forumu znaka sagite, odakle mi na blog i dolazi najviše posetilaca.
Raspodela posetilaca po zemljama iz kojih su kliknuli.
Donja lista važi samo za datum 27.07.2009. ( i to ne ceo, pošto je ovo stanje u 16h) ali otprilike daje približnu sliku o tome odakle najčešće dolaze ljudi koji čitaju ovaj blog.
353= 70.60 % Serbia
21= 4.20 % Bosnia And Herzegovina
Returning Visits (27.07.2009.)
147 =First Time Visits
(oni koji dođu, najčešće greškom ili tražeći nešto što na mom blogu, ipak, nema, uprkos rečima kao što su 'porno', 'teen' itsl.)
23 =1-5 Returning Visits
(u toku dana na blog došli više od 2put a manje od 5 puta)
(svratili 5-10 puta u istom danu)
37 =10+ Returning Visits
(ovo su najverniji kultisti koji su dnevno blogu prišli više od 10 puta!)
Visit Length
118 Less than 5 secs
(ovo su nesrećnici koji su na googlu dobili link ka prikazu PORNO BANDE, ali su došavši na blog shvatil ida tu nema porno slika ni filmova za skidanje)
7 From 5 secs to 30 secs
(ovo su takođe oni koji su ovde došli u potrazi za pornom ili prepričanim lektirama ili za linkovima za skidanje filmova, ali ili sporije shvataju ili su nepopravljivi optimisti, pa su još malo kliktali okolo dok nisu videli da ovde nema toga što im treba)
28 From 30 secs to 5 mins
(verovatno su to redovni pratioci kojima je dovoljno 5 minuta da pročitaju samo najnoviji prilog na blogu)
10 From 5 mins to 20 mins
(ovo su vikendaši, neredovni, ili oni koji sporije čitaju)
7 From 20 mins to an hour
(ovo su studiozni proučavaoci)
33 Longer than an hour
(ovih se treba bojati)
šta sve ovo znači kad podvučemo crtu?
sve je OK, idemo dalje, samo još bolje nego do sada!
stay tuned!