среда, 16. децембар 2009.

FEMINISM: THEORIES AND IMPACT


Pošto su moji stavovi o feminizmu manje-više dobro poznati, možda će nekoga zanimati moj rivju knjige FEMINISM: THEORIES AND IMPACT, objavljen u akademskom glasilu Facta Universitatis (Series Linguistics and Literature), vol. 7, no 1, 2009.

Ovaj gnusni zbornik feminističkog bulažnjenja uvaljen mi je za recenziju od strane moje sadističke ex-profesorke & mentorke kao poseban vid psihičke torture. Ja sam, shodno mojim moralnim načelima, pošteno pročitao ovu orgiju nesuvislosti, i čak o njoj napisao pretežno-pohvalan tekst, jer se to od mene zahtevalo. Ipak, između redova, pažljivi čitalac sigurno će zapaziti moju, ehm, distancu, ironiju, i još ponešto.



Dakle, prikaz je ovde:
Book Review: FEMINISM: THEORIES AND IMPACT.

Нема коментара:

Постави коментар