izabrana dela

izabrana dela

четвртак, 09. фебруар 2017.

NAJOČEKIVANIJI HORORI 2017.

   
Dok ima života, ima i nade. Tako bar kažu. Pa, dobro. Evo čemu se imamo nadati od horora i hororoidnosti koje bi trebalo da postanu dostupne našem gledanju tokom ove godine.
Namerno sam ovom prilikom malo proširio granice toga šta sam uvrstio u izbor, jer iz opisa i najava nije uvek moguće precizno odrediti koliko će „mračno“ i „zlokobno“ određena storija biti ekranizovana, pa zato u donjim naslovima sasvim sigurno ima i filmova koji su možda više SF, ili triler, ili nekakvo neodredivo arty ludilo nego što su čisti horori – ali, tim bolje!
Na ovom blogu se ionako ne forsira žanrovska ortodoksija, i ne očekujte da na ovoj listi vidite nove nastavke KONJURINGA, VIDŽA TABLE, ANABELE, PETKA 13-OG i ne znam ni ja kojeg više rimejka i reimadžininga. Stavio sam samo nekolicinu –vrlo malo- od te generičke, holivudske sorte, malo iz zezanja (Tom Kruz protiv Mumije!), malo iz krhke nade da ne-znam-više-koji-nastavak možda bude gledljiv (novi Čaki)... Ali, naglasak je na onome što lično preferiram i na blogu promovišem – a to su manje znani, nekonvencionalni, žanrovski i estetski smeli, originalni, granico-probojni filmovi.
Opise sam nalazio sam širom neta, na najrazličitijim mestima, i editovao ih po svojoj ćudi (skraćivo, kombinovao, popravljao...), da budu što koncizniji i precizniji, sa naglaskom na najbitnijim detaljima zapleta i ekipe (ko režira, ko glumi). Oni su uglavnom praćeni mojim kratkim komentarima, tamo gde sam imao potrebu nešto da dodam ili naglasim.
Poređani su otprilike po visini očekivanja – od onih od kojih očekujem prilično mnogo, do onih od kojih ne očekujem skoro ništa sem da se mogu pogledati do kraja, bez gašenja. 

---već viđeno--- 
Raw
Director: Julia Ducournau
With Raw, French director Julia Ducournau hasn't just made one of the best horror films of the year to come, she's also managed to make its best coming-of-age movie, too. Young Justine (Garance Marillier) is a first-year veterinary-school student following in the footsteps of the rest of her family. Unfortunately, despite being raised as a strict vegetarian, she soon realizes that she’s got a taste for flesh — all kinds of flesh.
Mudri koji su se zatekli u Beogradu u vreme Autorskog festivala jesenas ovaj divan film već su overili, a oni koji nisu, za sada imaju moj rivju, i da čekaju da procuri na net. U Americi kreće 10. marta.

 -----


Madame Hyde
Director: Serge Bozon
Isabelle Huppert, José Garcia, Romain Duris
About an an eccentric teacher who is despised by her colleagues and her students. One stormy night, she is struck by lightning and faints. When she comes to, she feels completely different… but will Mrs. Géquil be able to control the powerful and dangerous Mrs. Hyde who also now lives inside her?
Najbolja živa glumica i dobitnica Zlatnog Ghoula, Izabel Iper, igra Džekil-Hajd gospu? KUPLJENO!


The Void 
Directors: Jeremy Gillespie & Steven Kostanski
In the middle of a routine patrol, officer Daniel Carter happens upon a blood-soaked figure limping down a deserted stretch of road. He rushes the young man to a nearby rural hospital staffed by a skeleton crew, only to discover that patients and personnel are transforming into something inhuman. As the horror intensifies, Carter leads the other survivors on a hellish voyage into the subterranean depths of the hospital in a desperate bid to end the nightmare before it's too late.
Iako sam oprezan zbog minulog rada tvoraca ovoga, ipak rivjui, trejler i opisi deluju više nego primamljivo; uz malo sreće, možda dobaci čak do 3+


A Cure for Wellness
Director: Gore Verbinski
An ambitious young executive (Dane DeHaan) is sent to retrieve his company's CEO from an idyllic but mysterious "wellness center" at a remote location in the Swiss Alps but soon suspects that the spa's miraculous treatments are not what they seem.
Krvavi Verbinski (RINGmejk, PIRATI KARIBA…) radi weird triler-horor – trejler deluje obećavajuće! Može biti lepa trojka od ovoga.


The Killing Of A Sacred Deer
Director: Yorgos Lanthimos (Očnjak)
Cast: Colin Farrell, Nicole Kidman, Alicia Silverstone
A surgeon takes a young boy under his wing, only for the boy to turn out to be more sinister than he imagined.
Ludi Jorgos i do sada je često obigravao oko mrakova skoro hororičnih – krajnje je vreme da malo dublje zaroni u tu teritoriju. Naravno, ovo će biti arty „triler“ a ne klasični horor (valjda!), ali tek treba videti u čemu se sastoji „sinister“ misterija vezana za tog dečaka...



Alien: Covenant

Director: Ridley Scott (Alien)
Cast: Katherine Waterston, Michael Fassbender
The crew of the spaceship the Covenant discover a world that might be a paradise, but its sole inhabitant, android David, the only survivor of the doomed Prometheus mission, has a dire warning for them.
A second chapter in an Alien prequel trilogy.
Dekica Skot nas je debelo razočarao svojim Promotejom, pa zato s velikim oprezom ali i nešto nade očekujem ovaj film za koji je naglašeno da će biti čisti horor a ne debilna SF denikenovština: deda je u komodu ostavio svoje velike „ideje“ i rešio da proba opet da nas plaši, kao nekad. Ima li u starcu udarca? Sumnjam, ali ovo ću ipak gledati prvog dana kad dođe u bioskop, u najranijem mogućem terminu!


Suspiria
Director: Luca Guadagnino
Chloe Grace Moretz, Dakota Johnson, Tilda Swinton, Mia Goth
A ballet dancer discovers that her Berlin dance school is a cover for something much more sinister. A remake of Dario Argento’s Suspiria (1977). Set in Berlin.
Reditelj solidne arty drame A BIGGER SPLASH uzeo na sebe da rimejkuje nerimejkljiv, unikatan, duboko autorski film? Da vidimo i to čudo! Samo da ne bude „in name only“ jadnost, poput THE WOODS, ili film za fusnote i studije, tipa Van Santovog PSIHA.


Strolling Invader
(that title might not stick)
Director: Kiyoshi Kurosawa
The film concerns Narumi (Masami Nagasawa), who is experiencing difficulties in her marriage with Shinji (Ryuhei Matsuda). But when he disappears and suddenly returns, his entire demeanor has changed and soon reveals he is an alien involved in a mission to invade Earth. At the same time, a family is murdered, leading an investigator (Hiroki Hasegawa) into the fold.
Kijoši + vanzemaljci + ubistva celih familija? Zvuči kao recept za dobru zabavu!


Okja
Director: Bong Joon-Ho (Snowpiercer)
Cast: Ahn Seo-hyun, Tilda Swinton, Jake Gyllenhaal
A young Korean girl travels the world trying to protect her best friend, a giant creature called Okja, from a malevolent corporation. Something somewhere between The Host and E.T.
Ovo će, izgleda, više da naginje benevolentnom monster muviju, ali – ko zna? Možda bude i nešto mračnije, godzilasto ili čak i hostično?


Annihilation

Director: Alex Garland (Ex Machina)
Cast: Natalie Portman, Jennifer Jason Leigh
Four women, the Biologist (Natalie Portman), the Psychologist (Jennifer Jason Leigh), the Surveyor, and the Anthropologist, venture into an environmental disaster zone known as Area X and begin to make some haunting discoveries. Adaptation of a book by Jeff VanderMeer.
Rađeno prema SF-horor-weird romanu istaknutog Lavkraftomrsca i umišljenog, arogantnog skota, ali – premisa je zabavna, treba očekivati biljo-životinjsko-ljudske kreature, mutante i čuda, plus Garland je tu...


Safe Neighborhood
Director: Chris Peckover
Cast: Virginia Madsen (Candyman), Olivia DeJonge (The Visit)
Virginia Madsen leads this colorful home-invasion-with-a-twist, which is best viewed knowing as little as possible about the premise. Spoiler-free, Safe Neighborhood takes place in silent suburbia, when a lone babysitter is forced to protect a young boy from an unconventional home invasion. Expect fireworks.
Best described as Home Alone meets Michael Haneke’s Funny Games, the sadistic horror comedy Safe Neighborhood is the kind of film that’s tough to categorize but easy to enjoy, especially if you like watching teenagers do some very twisted things for the holiday season.
Medsenovu obožavam (njena uloga u Kendimenu je jedna od deset, ako ne i pet, najboljih ženskih performansi u hororu svih vremena) a zaplet zvuči intrigantno. Istina, Virdžinija ovde ima epizodnu ulogu, ali sve kritike ovog filma zvuče vrlo napaljujuće.


A Dark Song
Director: Liam Gavin
Cast: Steve Oram, Catherine Walker
This small Irish film premiered at Fantastic Fest 2016 where it was incredibly well received, and it sounds like an eerie, disturbing foray into the horror of the occult.
The film follows Sophia, a young woman who insists on renting an old house in the remote countryside so that she can hire an occultist. She needs him to perform an ancient invocation ritual, the Abramelin, to summon up Sophia’s Guardian Angel so her wish can be granted - to talk to her murdered child.
The ritual is an extremely arduous one. They are to seal themselves in the house for months as it plays out. As they get deeper into the rite they run the risk of turning on each other, of going mad. But when Solomon finds out that Sophia has not been truthful about her wish, a greater danger threatens them. In the dark, they find that they are no longer alone in the house. They are now in the world of real angels, and real demons.
The less known before going into this movie the better, so we won’t disclose any more details here, but the ritual itself sounds incredibly freaky.


Strangled
(A martfüi rém, 2016)
Director: Árpád Sopsits
Smešten u ruralni deo Mađarske šezdesetih godina prošlog veka, govori o seriji svirepih ubistava mladih devojaka i mladiću koji je pogrešno optužen kao počinitelj. Istovremeno pratimo odlučnog detektiva koji postaje opsednut slučajem. Film Árpáda Sopsitsa tek je naizgled običan psihološki triler o serijskom ubici. Iako poseduje sve klasične žanrovske karakteristike, od proseka ga odvaja besprekorna kamera Gabora Szaboe koji nokturalnim tonovima izuzetno dojmljivo pridonosi mračnom ugođaju filma, odlična rekonstrukcija vremena i mesta radnje te efektan prikaz društvenih prilika i situacija socijalističke Mađarske. Baziran na istinitoj priči.
Mađarski psiho-horor? Yes, please! Ta suicidalno-mizantropsko-bezdušna nacija morala je do sada da dâ daleko veći doprinos filmskom hororu!


Heretiks
Director: Paul Hyett (The Seasoning House)
Cast: Michael Ironside, Clare Higgins
The Witch and A Field in England showed that there is still a great audience for period horror, and  Paul Hyett is dishing up some good old evil nun action with Heretiks. A young woman is rescued from execution, but encounters something far more terrifying in the depths of a 17th century convent.
Zlokobni samostan u 17. veku + najbolja Zla Maćeha ikada – Kler Higins iz Helrejzera kao Glavna Mama Na Opatice?! DA, DA, DA!


Seclusion
Director: Erik Matti
Catholic priests assailed by inner demons fall under the spell of a mysterious child healer in veteran Filipino genre director Erik Matti’s skillful reworking of the Omen conceit, in the elegant, nostalgic style reminiscent of Spanish horror films like The Devil’s Backbone. Like that film, Seclusion features a war-torn backdrop that serves as a bleak allegory on blind faith and the lure of false gods in a land overrun by fascism. By setting the yarn in 1947, the screenplay summons a bygone era when piety and superstition were equally prevalent. 
Four deacons are sent to a monastery in the provinces for their obligatory seven-day retreat shortly before being ordained in the priesthood. They are warned by the bishop that this is the time when they are most vulnerable to temptations of the devil. Before long, the confined space and solitude start to play tricks on the novices’ minds. Matti whets one’s appetite with flashes of ghoulish visions but makes them ambiguous enough to be mere hallucinations.


Mother
Director: Darren Aronofsky (Black Swan)
Cast: Jennifer Lawrence, Javier Bardem, Domhnall Gleeson, Michelle Pfeiffer, Ed Harris
A young couple receive some uninvited guests in their home.
Aronovski radi kućnu invaziju? Hm, tu mora biti neki zanimljiv engl ili tvist...


It
Director: Andrés Muschietti
Cast: tamo neka deca (među njima jedan klinac iz STRANGER THINGS)
A group of small-town Maine schoolchildren, the Losers' Club, fighting an ancient, shape-shifting evil that terrorizes the town of Derry every 27ish years. They return to Derry as adults for a rematch.
Opšteobožavani Kingov roman meni je oduvek bio bezveze (detinjast, nestrašan i napadno plitak). Opšteobožavana TV serijica po njemu bila mi je mlaka i nikakva (osim Tima Karija u naslovnoj ulozi). Od ovoga sam imao izvesna očekivanja dok je Cary Fukunaga bio u igri kao reditelj. Sad, kad su, kako izgleda, krenuli rutinersko-odradek rutom, i ovoga najurili zbog „kreativnih neslaganja“, moja očekivanja su splasnula. Pazi samo: reditelj govnaste MAME i scenarista negledane ali opštepopljuvane ANABELE... Jedino što obećava jeste to što film slika Čanvuk Parkov stalni dir. fotografije, Chung-hoon Chung, pa možemo očekivati bombonicu za oko. Ali teško da ćemo dobiti mnogo više od toga.


Housewife
Director: Can Evrenol (Baskin)
The first English-language feature from Turkish director Can Evrenol. The new movie will continue to explore the themes of his previous work — sexuality, family, social claustrophobia, and nightmares — except this time, there will be a female lead, a woman who starts to lose her grasp on reality 20 years after her mom killed her sister and father. If Baskin was his John Carpenter homage, Evrenol says, Housewife will be a nod to Dario Argento and Lucio Fulci


It Comes At Night
Director: Trey Edward Shults (Krisha)
Cast: Joel Edgerton, Riley Keough
A father must protect his family from a mysterious presence terrorizing them in their home.


The Dark Tower

Director: Nikolaj Arcel (A Royal Affair)
Cast: Idris Elba, Matthew McConaughey
An 11-year-old boy is transported to a dimension called Mid-World, where he aids gunslinging knight Roland on a quest to the titular dark tower as they’re pursued by a malevolent sorcerer.
Nikad nisam otkidao na ovu Kingovu franšizu: prva KULA (u formi zbirke povezanih priča) mi je bila OK, ali već drugu sam besno bacio o zid kad je ono neko bezveznjačko čudo iz čista mira izgmizalo iz bare i odgrizlo revolverašu dva prsta, i nikad me više nije ni zanimalo da mu pratim dalje „avanture“ u ovoj fantazi sapunici. Ipak, film bi mogao biti gledljiv (kilava trojka kao maksimum, verovatno). Uostalom, dobitnik Zlatnog Ghoula, Mekonahej, igra negativca!


Get Out
Director: Jordan Peele
Jordan Peele makes his directorial debut with this horror film about a black man meeting his white girlfriend’s parents for the first time at their country home. It’s all very awkward but well-intentioned — until the boyfriend starts recognizing the other people on the property and realizes they're all missing persons. Comedian Jordan Peele's race-based horror movie combines genuine thrills with a no-holds-barred critique of black-white relations.
Guess Who’s Coming to Dinner meets The Stepford Wives. But it’s the fact that Peele doesn’t pull a single one of his punches that makes his Blumhouse-backed debut a must-see event.
Crna komedija (pun intended)! Samo izvol'te!



Killing Ground 
Director: Damien Power
Camping is once again very bad for your health in Damien Power's outwardly familiar but harrowing thriller. In the movies, it’s almost invariably a terrible, if not downright fatal, decision to go camping — as we have learned over and over in films like The Hills Have Eyes and Blair Witch, to name just a couple. But Tasmania-born Damien Power’s impressive first feature, Killing Ground, transcends the cliches even as the film uses plenty of familiar tropes, laying down a solid hour of effective buildup to a duly hair-raising, prolonged climax.


78/52
Director: Alexandre O. Philippe
A hypnotic film-geek doc about the 'Psycho' shower scene digs deep into the mystique of the Hitchcock film that shook the world.
More than anything, though, 78/52 is a movie about watching Psycho. It features a galvanizing litany of insights and fan theories from the likes of Guillermo del Toro, Bret Easton Ellis, Jamie Lee Curtis, Eli Roth, Peter Bogdanovich, Karyn Kusama, Walter Murch, Danny Elfman, and Elijah Wood, plus a smattering of academics and film historians.
Ceo film o jednom minutu koji je promenio moderni horor! Bring it ON!


The Belko Experiment 
Director: Greg McLean (Wolf Creek)
Are you ready for an adult Hunger Games? Or maybe Office Space meets Battle Royale? Belko finds a group of happy-go-lucky office workers whose day takes a turn for the horrible when their whole building locks down and a dispassionate voice comes over the intercom demanding that they murder each other. (As usual, everyone's got secret chips in their heads that will kill them if they don't.) This looks like one for the gore hounds.
MekLin je radio svašta u zadnje vreme, ponešto doslovno negledljivo, pa s oprezom pristupam i ovom umereno obećavajućem filmu.


Thoroughbred
Director: Cory Finley
Cast: Olivia Cooke (Me and Earl and the Dying Girl), Anya Taylor-Joy (The Witch), Anton Yelchin.
About a pair of teenage girls who, in the process of rebuilding their estranged friendship, discover an affinity for killing. Being a teenager can be a horror show on its own, and being a teenage girl entangled in toxic friendship with another teenage girl is truly one of society’s great natural terrors. Taylor-Joy and Cooke both have the stuff to play some seriously weird disaffected youths, and if their chemistry pops, this could be a wonderfully weird emotional journey — with murder!


Berlin Syndrome 
Director: Cate Shortland
Australian thriller. Teresa Palmer, coming off an excellent lead performance in the summer surprise Lights Out, stars in this movie about a woman who has a one-night stand with an alluring man and wakes up to find she’s been locked in his apartment.
Shortland’s intensely elegant claustrophobic thriller, the ugly subversion of seductive exteriors is built into the film’s very narrative, as a heady, sexy holiday hook-up turns overnight into an abusive abduction — cuing a nightmarish game of sexual control and captivity, in which toxic masculinity calls the shots.


The Mimic
Director: Huh Jung (Hide and Seek, 2013)
Cast: Yum Jung-ah (A Tale of Two Sisters, 2003), Park Hyuk-kwon (Secret Reunion, 2010)
A story of the Jangsan Tiger, who mimics human voices to lure them close, and a family affected by the creature.
Plot details are scant, but director Huh Jung impressed with his debut Hide and Seek and adding in a mystical element here could bend well with his style.


RV: Resurrected Victims
Director: Kwak Kyung-taek (Friend, 2001)
Cast: Kim Rae-won (Gangnam Blues), Kim Hae-sook (The Thieves, 2012)
Seven years ago, a man saw his mother die in front of him. She returns as an RV (Resurrected Victims), coming back to avenge her unpunished murderer. For her, that means she’s after her own son.


Bluebeard
Director: Lee Soo-young (The Uninvited, 2003)
A tale of a bankrupt doctor who becomes involved in a case of series murders when a woman's dismembered body is found in a thawing river.


The Bye Bye Man
Director: Stacy Title
The Conjuring meets a Final Destination sequel in this okay chiller about a spirit who's harmless until you say his name. In a rural area just outside Madison, three students at the University of Wisconsin — tall sexy geek Elliot (Douglas Smith), his come-hither girlfriend Sasha (Cressida Bonas), and his smooth jock BFF John (Lucien Laviscount) — arrange to room together off-campus in a rundown old mansion with rooms as big as barns. There is, of course, a spectral demon-monster on hand. As it turns out, though, he’s more like the film’s guiding spirit. He’s called the Bye Bye Man, and if you say his name out loud, even once, then — boom! — you’re doomed. He will enter your soul and turn you into a killer.
Also with: Doug Jones, Faye Dunaway, Carrie-Anne Moss


From a House on Willow Street
Director: Alastair Orr
After a young woman is kidnapped, her captors soon come to realize that in fact they may be the ones in danger and this young woman has a dark secret inside her.
Viđali smo već ovakav zaplet, ali trejler obećava lepo-izgledajući, dinamičan i nadahnut film.


Without Name
Director: Lorcan Finnegan
It’s a non-specific kind of a place, says a local of a mysterious Irish forest in Lorcan Finnegan’s debut feature Without Name, but he may as well be talking about the film itself, an eco-horror curiosity that defies not only genre expectations, but any discernible sense of purpose, too. Through a beguiling combination of chiaroscuro lighting, optical trickery, and a busy soundscape, Finnegan and his skilled technicians turn the woods into a verdant hell of swaying trees and sinking soil. But potent atmospherics alone are not enough to animate this green menace, which aspires to reflect the fraying psyche of a middle-aged land surveyor, but fails to suggest a complex and turbulent inner life. Finnegan strikes a match under wet leaves, resulting in a slow-burn thriller.
Šumski horor? Pakao se kaže šuma? Super, to je moj fetiš: bring it ON!


Jeepers Creepers 3
Director: Victor Salva
Cast: Gina Philips, Jonathan Breck
The plotline focuses on original Jeepers Creepers character Trish. She desperately tries to prevent her son meeting the same fate as her brother, and sets out to stop The Creeper once and for all.
Trish Jenner is now a mother of a teenage son named Darry, named after the brother she lost 23 years ago. Trish has a recurring nightmare where her son suffers the same fate as her brother did, killed by the Creeper.
Trisha's son borrows one of her cars to drive across countryside to meet up with his girlfriend. She lives out in the country. When Trisha learns her son is driving alone out in the country whilst the creeper is out there, she decides to come with Tubbs and the task force on their hunt for the creeper and find it before it finds her son.
Tinejdžer u opasnosti od Prljavog Starca (Kripera) – zvuči kao vintage Salva!


Death Note
Director: Adam Wingard (Veštica iz Blera)
with Willem Dafoe
A student who discovers a supernatural notebook that allows him to kill anyone begins a crusade against evil in order to rule the world as a benevolent human god. Then a deadly game of cat and mouse begins when a reclusive detective begins to track down the young man, attempting to end his reign of terror once and for all.
Prema mangi koju je nedavno objavio Darkwood na srpskom. I prema japanskom filmu koji sam nekada davno započeo, smorio se i nikad ga završio... Ali, trebalo bi.


XX
Directors: Karyn Kusama (The Invitation), Roxanne Benjamin, Jovanka Vuckovic and Annie Clark.
Omnibus bez zajedničke teme, stila, ili ičega što bi ga povezivalo – osim što su sve pričice režirale ŽENE. Wow! Ajde, cure, da vidimo šta znate! Prvi rivjui nisu baš obećavajući, ali to je samo zbog viševekovnog izrabljivanja od strane gnusnog patrijarhata: čekajte samo, za sto, najviše dvesta godina i žene će praviti vrhunske horore isto kao muškarci! Ne može to odjednom! Jer: tiranija falusa!


Cult of Chucky
Director: Don Mancini
Cast: Fiona Dourif, Jennifer Tilly, Alex Vincent
Confined to an asylum for the criminally insane for the past four years, Nica Pierce (Fiona Dourif) is erroneously convinced that she, not Chucky, murdered her entire family. But when her psychiatrist introduces a new therapeutic "tool" to facilitate his patients' group sessions - an all-too-familiar "Good Guy" doll with an innocently smiling face - a string of grisly deaths begins to plague the asylum, and Nica starts to wonder if maybe she isn't crazy after all. Andy Barclay (Alex Vincent), Chucky's now-grown-up nemesis from the original Child's Play, races to Nica's aid. But to save her he'll have to get past Tiffany (Oscar-nominee Jennifer Tilly), Chucky's long-ago bride, who will do anything, no matter how deadly or depraved, to help her beloved devil doll.


Offensive
Director: Jonathan Ford
Cast:
A mature couple move to rural France only to find their picturesque retirement shattered by a gang of local thugs. When it becomes clear that the petty hooliganism is turning deadly, this mild-mannered elderly couple have no choice but to take their bloody revenge. A vicious, gory battle of the generations ensues.


Deathgasm Part 2: Goremageddon
Director: Jason Lei Howden
If you loved the gore and twisted metal of Deathgasm, the sequel has promised to go harder, better, faster, grosser with ''more gore in the first 10 minutes than the entire first Deathgasm.''
Prvi je imao veći potencijal nego što je završilo na ekranu; nadajmo se da će ovaj da izmuze više. I ne samo više krvi...


Cadaver
Director: Diederik Van Rooijen
Cast: Shay Mitchell, Stana Katic
Shay Mitchell stars as a disgraced ex-cop and recovering addict who takes a job at the morgue of the hospital in which she got sober. Soon after a mysterious and brutally massacred body is delivered, she begins to witness terrorizing and violent murders, leading her to face off against an evil entity.
Varijacija na AUTOPSY OF JANE DOE? Što da ne! Možda kraj bude manje glup!


He’s Out There
Director: Dennis Iliadis (Hardcore, 2004; The Last House on the Left, 2009)
Follows a vacationing mother and her daughters as they fight for survival upon stumbling into a psychopath’s bizarre nightmare.


Amityville: The Awakening
Director: Franck Khalfoun (P2, Maniac )
Cast: Jennifer Jason Leigh, Bella Thorne
Belle, her little sister, and her comatose twin brother move into a new house with their single mother Joan in order to save money to help pay for her brother’s expensive healthcare. But when strange phenomena begin to occur in the house including the miraculous recovery of her brother, Belle begins to suspect her Mother isn’t telling her everything and soon realizes they just moved into the infamous Amityville house.
Ovo je trebalo da izađe još pre dve godine, pa nije. Ili mnogo smrdi, ili je mnogo dobro. Ali sa Dž. Dž. Li to ne može biti loše! Mada, trejler smrducka...


A Storm In The Stars

Director: Haifaa al-Mansour (Wadjda)
Cast: Elle Fanning, Douglas Booth
The story of the love affair between Mary Shelley and Percy Bysse Shelley, and how it inspired her to write the classic Frankenstein. Penned by Australian writer Emma Jensen and Irish playwright Conor McPherson.
Dobro, ovo svakako neće biti horor, i sigurno ne očekujem novi GOTHIC, ali pošto se bavi nastankom ključnog gotskog horor romana, svakako vredi overiti i ovu verziju te slikovite storije.


Prevenge
Written and directed by Alice Lowe
Starring: Alice Lowe, Jo Hartley
Lowe plays Ruth, a very pregnant woman with some very significant emotional baggage. The father of her child is not in the picture. Alice is awkward, and keeps to herself. Also, she kills the owner of a rare-pets store within PREVENGE’s first five minutes. From there, Lowe allows us to get to know Ruth, with all of her anger and possessiveness. She seems like a sweet, young, pretty mom-to-be, if slightly aloof—but as she becomes closer to term, we see her grasp on reality start to slip away.
All of this could have easily fallen into farce or bad slasher-film territory (which might have been fun, admittedly), but Lowe maintains the severity of Ruth’s condition as the major turmoil in PREVENGE. Ruth is not nutty for the sake of our entertainment; rather, she is an unbalanced woman dealing with profound loss. She is not well, and therefore not a protagonist to laugh at—though Ruth’s curt dialogue and seduction of a truly terrible DJ are ripe territory for laughs at times.
Premisa – o bebi koja trudnjači komaduje da ubija – mogla bi da se odlično upotrebi, ali trejler mi ne baš ne obećava da je to ovde slučaj. Ipak, pisala i režirala ko-kreatorka vrlo dobrog SIGHTSEERS.


Maniac Cop
Director: John Hyams
Cast:
Follows a murderous cop who returns from the dead to patrol the New York City streets and kill those who turn to him for help.
Original director William Lustig is co-producing with Nicolas Winding Refn. Comic book hero Ed Brubaker has penned the script, so expect a slick-yet-gritty movie that'll tickle your noir side.


Angelica
Director: Mitchell Lichtenstein (Teeth)
Cast: Jena Malone
A period horror piece. Constance experiences bizarre, supernatural events after the birth of her child. A Victorian marriage is destroyed by gender divisions and attitudes towards female sexuality. Some shockingly phallic nightmares that threaten both her, and her daughter's life. Visually, Angelica is a sumptuous phantasmagoria of extravagant period details and costume design. Sadly, the tone is diluted by the erroneous presence of some shoddy CGI. Superficially a Victorian ghost story that draws its influences form classic Gothic literature, the psychosexual themes of the film remain pertinent to this day, yet amongst all the snickering and giggling evoked by the overzealous employment of melodrama and the frankly ridiculous manifestations Constance's repression takes, the message gets lost amongst the farce.
Also boasts a crew of two-time Academy Award® nominee cinematographer Dick Pope (Mr. Turner and The Illusionist), Academy Award® nominee costume designer Rita Ryack (Casino, Apollo 13) and Academy Award® winning production designer Luciana Arrighi (Howard’S End). Two-time César winner Zbigniew Preisner composed the score.


Personal Shopper
Director: Olivier Assayas
Cast: Kristen Stewart
Maureen is a young American in Paris making her living as a personal shopper for a celebrity. Also, she may have the psychic ability to communicate with spirits, just like her twin brother, Lewis, who recently passed away. Maureen soon starts receiving mysterious messages coming from an unknown source.
Ni ovo nije zaista horor, ali bavi se duhovima i ima i nekih navodno jezivih scena; ipak, ne očekujte klasičan horor. Kritike su kontroverzne, može biti smor, ali ko zna?


The Mummy
Director: Alex Kurtzman
Cast: Tom Cruise, Sofia Boutella, Russell Crowe (as Dr. Henry Jekyll!)
An ancient princess is awakened from her crypt beneath the desert, bringing with her malevolence grown over millennia, and terrors that defy human comprehension.
Ovo smrdi po gnjusobi posle koje ćemo od blata praviti Somersovu bljuzgextravaganciju sa Brendonom iz džungle. Ali, mumiji su promenili pol, bacili grdne milione na to, ubacili u čorbu i dr Džekila (jer to je sad moderno – trpaj sve što ti padne na pamet!) pa 'ajd da vidimo...



Flatliners
Director: Niels Arden Oplev
Cast: Diego Luna, Nina Dobrev (Vampire Diaries) and Ellen Page (Hard Candy)
Medical students discover how to journey into the afterworld and then resurrect themselves — but, as often happens when anyone attempts to cheat death, things begin to go amiss – with disastrous consequences.
Rimejk filma koji nisam naročito voleo ni kad je bio „originalan“...


Sky Sharks
Director: Marc Fehse
Cast: Tony Todd, Barbara Nedeljakova, Lynn Lowry
A team of Arctic geologists stumble across an abandoned laboratory in which the Nazis developed an incredible and brutal secret weapon during the final months of WW2. Deep in the ice, they accidentally awake a deadly army of flying zombie sharks ridden by genetically mutated, undead super-humans, who are unleashed into the skies, wreaking their bloodthirsty revenge on any aircraft that takes to the air. An elite task force is assembled to take on this deadly threat and stop the Sky Sharks from conquering the air, but as time runs out, the task force realises they will have to fight fire with fire, and the stage is set for the greatest flying super-mutant zombie shark air battle the world has ever seen...
Ovo će da bude nešto između jedva-podnošljivog Iron Sky i negledljivog Sharknado. Ipak, zbog tog sumanutog koncepta, daću mu šansu...


A Ghost Story 

Director: David Lowery (Pete’s Dragon)
Cast: Rooney Mara, Casey Affleck
Defying horror movie conventions in this delicate portrait of a restless spirit.
Lowery’s film offers an alternative view of the supernatural — and audiences expecting a straightforward horror movie will be disappointed. In fact, A Ghost Story could actually be better suited to a museum setting, where this intermittently effective conceptual experiment’s patience-testing approach might be most appreciated. Although audiences don’t have to wait long for the ghost to arrive, the story advertised by the film’s title proves more elusive.
Sve je jasno – ovo NIJE horor, ali jeste priča o duhu (i to, po svemu sudeći, dosadna); ipak, pogledati moram, jer to je moj križ.

 * * * 

 Uskoro: NAJOČEKIVANIJI NEHORORI! 


160 коментара:

  1. A evo šta mi je u vrhu najočekivanijih za 2018: Lars von Trier is back with a new serial-killer thriller, “The House That Jack Built.” The Danish filmmaker’s new feature stars Matt Dillon and Bruno Ganz and follows the highly intelligent Jack (Dillon) over the course of 12 years, introducing the murders that define his development as a serial killer.

    ОдговориИзбриши
  2. evo filma koji je maltene niotkuda iskočio na sam vrh moje liste: BRIMSTONE! "It’s like a satanic version of The Passion of the Christ by way of von Trier’s Breaking the Waves and Antonia Bird’s Ravenous." Read more at http://www.comingsoon.net/movies/reviews/820117-brimstone-review#/slide/1

    ОдговориИзбриши
  3. Čini se kao tip filma koji gledaš zbog komentara iz negativnih recki. Makar što se tiče toga ovaj je spot-on.

    ОдговориИзбриши
  4. The Void sam pogledao još pre dva meseca jer sam pisao članak o njemu za RUE MORGUE. Spremite se za razočaranje: slabo je to režirano i još slabije slikano, te divne kreature čije fotke možete videti na netu - NE MOŽETE VIDETI u filmu jer su nestale u mraku, senkama, prebrzoj montaži... Glavni 'glumac' je živi užas od mrtvog puvala, ritam je nepostojeći, film je dosadnjikav, atmosfera tanka, akcija slabunjava... Od mene - 2+ (a i to najviše zbog efekata maske i par scena). Danas je procurio na net pa proverite i sami.

    ОдговориИзбриши
  5. ovo mi se penje u sam vrh liste: Hounds of Love -
    https://www.theguardian.com/film/2017/may/23/hounds-of-love-review-savagely-intense-australian-horror-is-the-scariest-film-of-the-year?

    ОдговориИзбриши
  6. Procureo je Hounds of Love pre desetak dana...

    ОдговориИзбриши
  7. da, to sam naknadno primetio i smesta ga nabavio... overiću ovih dana...

    ОдговориИзбриши
  8. hounds of love-mogli su malo više da je muče a dark song sam prekinuo na pola smaranje i tako

    ОдговориИзбриши
  9. hounds of love = odlično napravljen deža vi; dark song = još jedno svođenje okultizma (načas osvežavajuće ozbiljno tretiranog) na predvidivu psihologiju. 3- i jedno i drugo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bye bye man nije loš, vešto razrađena i ostvarena ideja, solidni su i prevenge i berlin syndrome

      Избриши
  10. killing ground je procureo, razumno trajanje i neopterećujuća tematika čine ga prihvatljivim za jedno večernje gledanje, naravno u iščekivanju malo boljih horor trilera

    ОдговориИзбриши
  11. Pogodio si što si stavio ovaj Safe Neighborhood aka Better Watch Out visoko na listu. Dobar film, mogao je biti i odličan.

    ОдговориИзбриши
  12. jeste. jaka trojka za gospodina. a sasvim je dobar i 'the babysitter', kao savršen za dabl bil s ovim (slaba trojka).

    ОдговориИзбриши
  13. Hvala na preporuci. Skidam odmah. Nego, jesi li gledao onaj najnoviji Villarongin film Uncertain Glory? Sinoc sam video da je davno procureo, ima malo seedera pa ne znam da li da se mučim sa skidanjem. Novi film du Welz-a mi nije legao iako ima dobrih elemenata.

    ОдговориИзбриши
  14. Uncertain Glory je neupečatljiv, najmanje viljaronginski film, sasvim zaboravljiv, jedva 3- ali pre 2+. Novi film du Welza mi je lepše lego.

    ОдговориИзбриши
  15. Znači otišao nam je i Villaronga. Vidim da sad snima nešto o saudijskom kralju. Šteta...

    ОдговориИзбриши
  16. Bluebeard je podnošljiv, ima plus što je korejski, pa je malo egzotičan, kad već ne mogu da putujem u koreju, mogu da gledam korejske filmove

    ОдговориИзбриши
  17. Kurosavin Strolling Invader sada se zove BEFORE WE VANISH, a evo i jednog napaljujućeg rivjua: http://screenanarchy.com/2017/10/camera-japan-2017-review-in-before-we-vanish-kurosawa-kiyoshi-gets-emotional.html

    ОдговориИзбриши
  18. Ako ti se da pogledaj Xin mi gong iz 2014. Na engleskom - The Coffin in the Mountain ili Deep in the Heart. Dobar, recimo, Gogolj + Nuri Bilge Ceylan.

    Od svjeziji, dostupnih, SK-filmova; Merciless, A Single Rider, The Villainess, The Mayor, Memoir of a Murderer sve mozes zaobici.

    + Kinez, Vampire Cleanup Department, ni slucajno.

    ОдговориИзбриши
  19. vilanku i murderera planiram da gledam, kofin mi nije bio na radaru - proveriću; klinap - to smrdi na kilometar.

    ОдговориИзбриши
  20. Za mene najočekivaniji horor je Hagazussa. Kritke i tizer mnogo obećavaju, ne bi me iznenadilo da dobaci do mlake četvorke.

    ОдговориИзбриши
  21. Hagazussa deluje obećavajuće, ali za sada jedino smem da se kladim na THE KILLING OF A SACRED DEER kao na nešto što bi *moglo* da prebaci 3+ u ovoj godini od horora.

    ОдговориИзбриши
  22. Planiras li staviti listu najocekivanijih horora za 2018-u god?

    ОдговориИзбриши
  23. neću to raditi. smučio mi se taj ciklus očekivanja - razočaranja, nadanja - frustracija - promašaja...

    ОдговориИзбриши
  24. Razumem te covek se vise puta razocara u neke filmove sad zasad jedino mogu reci da mi ovaj Hereditary deluje zanimljivo

    ОдговориИзбриши
  25. Ghostland, Pascal Laugier

    Laugier tries to frame — perhaps even justify — the nonstop nastiness through Beth’s obsession with the great early 20th century horror writer H.P. Lovecraft, who even makes a cameo appearance. But while the latter conveyed fear in his stories through suggestion and cultish fantasy, Laugier can only double down on the violence at every step, tossing in tons of prosthetics to show in sinister detail what a grown man’s fist can do to a girl’s face. You can’t exactly call that “Lovecraftian.”

    evo jedan, sorta
    to je iz rec. THR-a

    ОдговориИзбриши
  26. Posto neces objavljivati listu najocekivanijih horora za 2018-u god koji je horor ove godine tvoj najveci favorit za gulov pecat preporuke?

    ОдговориИзбриши
  27. Moj top-10:
    THE HOUSE THAT JACK BUILT
    NOVEMBER
    HAGAZUSSA
    HEREDITARY
    UNSANE
    A QUIET PLACE
    HALLOWEEN
    THE PREDATOR
    THE MEG
    BAD SAMARITAN

    + HELLBOY reboot (January 2019)

    ОдговориИзбриши
  28. I meni deluje interesantno ovaj a quiet place ovde bih dodao jos rimejk suspirije

    ОдговориИзбриши
  29. ah, da, svakako: zaboravio sam trenutno na to, ali svakako očekujem poprilično od te nove SUSPIRIJE, to mi je u vrhu očekivanja.

    ОдговориИзбриши
  30. Sanse za novi helovin su 50-50 moze biti jedan od najboljih horora ove godine a moze ispasti i corak informacije koje kruze oko tog filma zvuce odlicno jer nam odaju utisak da su autori na pravome putu te sam bas zbog toga sto na papiru deluje sve dobro na oprezu jer na kraju dana najbitnija je egzekucija

    ОдговориИзбриши
  31. Slicno bih rekao i za novog predatora sejn blek je interesantan reziser i scenarista a posto je i glumio u prvom delu sigurno ce sa odredjenom dozom respekta pristupiti ovom filmu

    ОдговориИзбриши
  32. Gulovoj listi dodao bih sledeće:

    In Fabric (Peter Strickland)
    Ghostland (Pascal Laugier)
    The Lodge (Severin Fiala)
    Tokyo Vampire Hotel (Sion Sono)
    The Endless (Justin Benson, Aaron Moorhead)
    The Field Guide to Evil (Peter Strickland, Severin Fiala, Can Evrenol...)
    Ghost Stories

    ОдговориИзбриши
  33. bravo, borisave! eto zašto nisam pravio listu ove godine - prestao sam da zapisujem i vodim evidenciju, a na pameti ne mogu više da držim čak ni neke od omiljenih mi autora (iako sam baš pre par dana pisao grosmanovcima da probaju da dovedu ložijea na fest ove godine!) - dok su, u svrhu podsećanja, američke liste na usa horor sajtovima skoro sasvim bezvredne jer ih čini 9/10 smeća od kojeg ne očekujem ništa dobro (novi nastavci, novi rimejci, novi sajd projekti konjuringa i sl. 'hitova'). ti si lepo izlistao veliku većinu stvari kojima sam se radovao prilikom najave, ali ih nisam zabeležio na neki spisak. ali striklend, ložije i fiala su mi svakako u vrhu vrhova ovogodišnje liste, isto kao i lukina suspiria.

    ОдговориИзбриши
  34. Ko bi rekao na kraju smo napravili gotovo kompletnu listu za ovu godinu

    ОдговориИзбриши
  35. Imate zvanican trejler od pre 2 dana za Suspiriu (mozda ste ga videli,ja ne)
    Izgleda ok,ali mirise na holivudstinu
    Bumo vid'li...

    ОдговориИзбриши
  36. video sam čim je izašao. više puta ;) i sve što vidim samo me učvršćuje u slutnji da će nova suspirija biti najbolji horor ove godine. jaka četvorka mi se javlja...

    ОдговориИзбриши
  37. U svakom slucaju art direction deluje izvanredno, jedino ne znam zasto je odlucio da ponovi pricu o DEVOJCI baletanki, kad bi bilo mnogo interesantnije da gledamo BALETANA / jedinog u zenskom razredu / koga Tilda nemilosrdno sisifikuje i kinji u fazonu Azije Ardzento

    ОдговориИзбриши
  38. Ocekujemo i tvoj opsirniji rivju ili detaljniju analizu originalne Suspirije pre nego sto se osvrnes na novi film ili barem da kroz analizu nove Suspirije pravis digresije ka staroj:)

    Kad smo vec kod djala, uskoro ce biti premijera filma bivseg Ardjentovog saradnika Lamberta Bave, Twins, prvog posle deset godina pauze. Tu nemam bogzna kakvih ocekivanja, ali da podsetim da ti je Bava u intervjuu pre dve godine rekao da radi na projektu od kojeg mnogo ocekuje i o kome ne prica kako ga ne bi urekao:)
    Ajde i to da vidimo!

    ОдговориИзбриши
  39. baletan bi sigurno bio promena, ali ne znam dal nabolje. ipak to treba da bude glavni lik, da se navija za njega, a kako - za fucking BALETANA? :) smešno je. plus, luak je reko da je njegov film o ŽENSKOM OSLOBAĐANJU. slutim da to znači da će njegova JUNAKINJA na kraju (ili nešto ranije) da se prikloni vešticama...

    ОдговориИзбриши
  40. da bilo bi tesko izbeci komicne aspekte takve situacije, ali ja bi svakako uveo lik baletana koji se prijavio u skolu kao zensko, pa mu je Tilda za kaznu odsekla patku - umesto lika drugarice koja prva gine u originalnoj Suspiriji.

    ОдговориИзбриши
  41. Mother Tenenbrarum, Mother Lachrymarum, Mother Castratum

    ОдговориИзбриши
  42. Moram naglasiti da mi je uzivanje prilicno pokvarila pojava Chloë Grace Moretz, koja je zagadila Veliko plantno u nedopustivom pseudofeministickom rimejku KERI, a ovde za tri sekunde pokazuje takvo glumacko neumetje da covek prosto pozeli najmizoginiju mogutju smrt za to DERLE. To je pravi KASTING IZ SAMILOSTI. I ko jos svoje dete krsti KLOI ???

    Nisam bas ni srecan zbog Dakote Faning, koja od talentovane majke, i njenog spektakularnog debija u Body Double, uglavnom nije nasledila nista, i vise vuce na dosadnog tatu Dondzonsona. Nadam se da ce uspeti da izvuce glanu rolu na nejakim ramenima.

    A drugo zasto nema Tarantina u ulozi pijaniste cija mu dzukela odgrize muda, dok krv i seme kuljaju po plocniku?

    Ipak, Tilda je velicanstvena - dovoljna je jedna hladna replika na Elizabetanskom Engleskom, pa da djevuske molentalno UVENU, ko da im je iz taka usisala lifeforce.


    Ti kazes da tje na kraju Dakota da postane vestica. To bi bilo onda valjda kopipejstovanje VESTICE? Valjda tetak ima nesto NASTRANIJE na umu, to da su zene vestice znamo vec odavno.

    ОдговориИзбриши
  43. to da su žene veštice MOŽDA "znamo već odavno", ali to reći i pokazati DANAS izrazito je nepopularno i smelo. na osnovu trejlera činilo mi seda tetak koketira sa mizoginijom, jer one ženturače nisu onoliko gadno izgledale još od rozmerine bebe polanskog i od izvorne suspirije. sad me malo buni ta njegova žvaka o feminističkom filmu, o ženskom oslobađanju... videćemo prvom prilikom!

    ОдговориИзбриши
  44. nadam se samo da ovo netje biti jos jedna prilika za tetka da demonstrira svoje zensko oslobodjenje i da onda jos jednom ponudi 'srecnu kvir zajednicu' kao alternativu 'uzasima patrijarhalizma' - pun mi je KUFER toga

    inace scenarista Kajganitj, otkrivam, pisao je INVAZIJU sa Nikol Kidman, koji u mom setjanju ostade ako ne uspesan, onda svakako zanimljiv film, jer je premisa bila da vanzemaljci u stvari uvode komunizam, sto kod burzoazije izaziva paranoju i paniku

    s obzirom na premestanje radnje u Berlin iz sedamdesetih, vrlo je verovatno da ce i ovde biti misli o marksizmu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hmmm,Invazija je samo dosadni sranje rimejk Inv.kradljivaca tela iz '56 od D.Zigela,u kojem svakako vanzemaljci predstavljaju kom.pretnju.To gledamo jos od 50-ih,nista tu nije zanimljivo nego dosbadno.To je 1 od razloga zasto ne volim rimejkove.Ne ocekujem mnogo ni od Suspirie,ali ajde...
      Cak i vizuelno-ta hladna fotografija...bem li ga

      Избриши
    2. Supersun sad si me podsetio da je i Sigelova Invazija bila o komunistickoj paranoji, ali kod Kajganitja su zlikovci burzuji, a ne vanzemaljci. Fotografija je fenomenalna u trejleru sta ti je??? Priziva Bauhaus sa izvanrednim crvenim akcentima.

      Избриши
    3. A drugo Supersun iz tetkovih prethodnih filmova vidis da on prakticira jednu DESUBLIMIRANU estetiku i patetiku, koja je za moj gros ideoloski krajnje problematicna, ali nezavisno od toga poseduje izvesnu unikatnost koja ukazuje na raskosan talenat, i takav antisublmni pristup je logican kad rimejkujes Ardjentov barokni sublimni eksces

      Избриши
    4. Slazem se da je unikatan i talentovan,a sto se tice fotog.,ne znam,valjda mi smeta HD,sto sam stariji,sve sam nostalgicniji...

      Избриши
    5. supersun rano je za penziju. poenta je u tome sto ljudi nekako pricaju o slici kao da ona nema veze sa covekom koji je proizvodi - razlog sto se izgubila toplina organske slike je taj sto je covek izgubio ljucki centar. postavlja se pitanje medjutim da li je to tragedija; da li je covek ikada imao centar?

      Избриши
    6. Nije samo hiperrealna slika problem,gledaj pokret kamere..daj mi danas onaj nightview Njujorka iz KRALJA NJUJORKA Ejbela Ferare,daj mi Linča,Stalina i St.Paula...

      Избриши
    7. Ali Linc je oko 2005 prigrlio HD i digitalnu kameru, odreko se celuloida, pa ipak jos uvek pravi neprevazidjen materijal, Barone, sto se tice tvog pljuvanja po pravoslavleniju, mogu samo da ti kazem ono sto je rekla Gordana Gadzic suprugu kad su se razvodili u VEC VIDJENO: SVINJO.

      Избриши
    8. sotire, satrću te, svega mi, nastaviš li sa tim (ne?)hrišćanskim, uvredljivim i poganim diskursom! marš kod duhovnika da se ispovediš i ovo da ti se nije ponovilo!

      Избриши
    9. Ispostavlja se da je matori psihoanaliticar povezan sa Hermann Nitschom, performance artistom koji je iz religiozne vizure prikazivao orgije sa mesistom

      https://www.theguardian.com/culture/2017/jun/20/can-blood-guts-and-gore-in-art-be-beautiful-nitsch-shows-it-can

      Избриши
    10. Pa da hiperrealna slika,meni je to super za Animal planet,Nat Geo Wild i tako to.Fale mi tople,pastelne boje,kao da osecam vrelinu frizidera dok gledam ovo.Mozda je to ok,ali meni smeta.
      A ovo za Linca,pa da Tvin Piks je (valjda)sniman na taj nacin,pa ipak ne izgleda tako.Ili King Kong od Dzeksona-jos bolji primer.Nisam strucan,mozda je do dir.fotografije,ali da sam autor izbegavao bih ovakve stvari
      Da li se secate Payback-a sa Mel Gibsonom,ceo je slikan u metalik plavoj nijansi i exterijer i enterijer,ceo Njujork,ljudi...nisam shvatio poentu toga,inace film je super.E to mi je najextremniji primer zloupotrebe novih kamera,jebo ih sony ili ko god
      Inace za Rakosija-Ferara kazes,super,ali i W.Hill-The Warriors i mnogi drugi.Ali Novi H.nema naslednike jbg

      Избриши
    11. Malo to zavisi i od ukusa, supersunce. Ja sam vise fanatik brutalnog germanskog brutalizma nego bilo kake francuske ili talijanske romantike - daj mi Fazbindera bilo kad mesto Erika Romera il Serdjo Leonea. Taj LOOK je ladan ko led, ali pogadja mnogo dublje od romanskog pastela.

      Избриши
    12. A Lincov LOOK u Tvin Piksu je cisto CUDO. Kao da iz njega isijava povucena, 'apofaticna' svetlost - u sred njegove izblajhanosti i ispijenosti oseca se misiticno prisustvo.

      Избриши
    13. To je to-razlika u ukusima,sta je ono sto nam prija,za Fasbindera mi se uvek fućkalo,dok je Hercog nešto drugo
      A sto se tice tenzije koja nagovestava "prisustvo" u svetu T.P.,pogodio si 1/1

      Избриши
    14. Strawman Sotir

      Niko se ovde ne razvodi-vampir kad ugrize on ostaje povezan sa žrtvom zauvek..Moje lepo mišljenje je:da su svinje sa vrha smislile kontrolni mehanizam u vidu religija...za sve koji su ispod a da pritom oni imaju potpuno suprotnu praksu-ubijaju,pljačkaju,igraju razne krvave igrice,love ljude ko u onom filmu sa Van Damskim..jel šta je fora?Jedini način da budeš srećan i zadovoljan na ovom svetu je da budeš u skladu sa prirodom,a tamo ne postoje ni ljucki ni božji zakoni nego samo predator-plen...to dalje znači da 'sublimacija' koju je FRAUD uzeo od Grka zapravo služi svinjama sa vrha koje oneprirodnjuju sve ostale i uživaju u plodovima njihovog rada.To je jedna užasna spoznaja koja radja bunt na najdubljem nivou.
      BUNTOVNIK NA PUSTOM OSTRVU KOJI JE PRONAŠAO SVOJE JEDINO UTOČIŠTE U TRAGANJU U NIČEMU,NADAJUĆI SE DA ĆE TAKO DOĆI DO SASTAVNIH DELOVA KOJI ĆE,U KRAJNJOJ KONSKVENCI,MOĆI DA ZAUZMU MESTA PRINCIPA,I OTKRIVAJUĆI UŽAS FRUSTRACIJE OKREĆU SE KA SMRTI KAO VRHUNCU STVARALAČKOG ČINA,SAMO ZATO ŠTO JE NAMENA ZA SVE ŠTO SU ONI OTKRILI VEĆ DAVNO OTKRIVENA;KUDA ODATLE?KUDA ODLAZE TRAGAČI - TRAGAČI KOJI NEMAJU NEMAČKOG FILOZOFA DA IH PROVEDE KROZ DVORANE PROPASTI,ČIJI SU BELIČASTI ZIDOVI NEVIDLJIVI ZA GOLO OKOKOJI UVEK IMAJU BUDNE OČI I VREMENOM ĆE BITI RAZGOLIĆENI U SVOJOJ SOPSTVENOJ SVETLOSTI.

      EVO JEDNOG MONSTRUOZNOG BUNTOVNIKA,KOJI NAJPRE UNIŠTAVA SEBE,I POPUT PETARDI SE KRIŠOM UVLAČI NA STAZE DRUGIH,U NADI DA ĆE EKSPLODIRATI,ČESTO POLIVANOG VODOM,ISTRAJNOG DO KRAJA.

      SVAKI PUT KAD OTVORIM SVOJA VELIKA USTA
      S NJIMA SE OTVARA I MOJA DUŠA.
      TOLIKO JE TEŠKO BITI NIŠTA.
      ZAKLONITI SVEST
      OD ŠARENOG TEATRA UMA
      PADANJE PODNEVNOG UMA
      NATRPANOG ODBAČENIM FANTAZIJAMA
      NERVIMA OBLOŽENI KORIDORI MAŠTE
      KOJI VODE DO SKRIVENOG UNIVERZUMA
      OPAŽENOG U EHOU
      KRIKA

      Ovo dole što si pišao patri/matri,zar nije patrijarhat 'mehanizam selekcije koji su stvorile ženke koje stoje sa strane i biraju uspešne'(egzaltacija Marsa u ženskom znaku Jarca)?Šta bi značilo uništrnje istog-matrijarhat?Šta je onda muški princip?Dje je?Moraju se pažljivije proučiti ti francuski postmodernisti,dekonstruktivisti...

      PS jel ti nama kažeš lažeš mažeš da si ti kao razumeo UVOD U PSIHOANALIZU i te kilometarske vanzemaljske rečenice?


      Избриши
    15. Barone diskusija je preogromna da bih 123 odgovorio na tvoje bogohuljenje, ovom prilikom tju samo retji da sam prosao i kroz fazu antireligija, i marksizam, i nihilizam, i da sam onda na osnovu licnog iskustva, a ne razmisljanja, otkrio da u pravoslavnom grmu lezi zec. Toliko o tome za sada.

      Frankfurtska skola je imala kao otvoren i javno deklarisan cilj da srusi patrijarhalno-judeohriscanski poredak, i ironicno, to im uspeva tek u kapitalizmu. To jest da li uspeva ili vodi u apokalipsu, tek treba da vidimo.

      A poenta sa psihoanalizom je da je neophodno izuciti originalne radove jednog Frojda, Melani Klajn i Zaka Lakana, zato sto su njihovi klinicki i na opservaciji zasnovani nalazi pretvoreni u filosofske tlapnje od strane iste te frankfurtske skole. Psihoanaliza jednostavno NIJE to sto kulturni teoreticari pricaju da ona jeste.

      Избриши
    16. Ti Frankfurci su čini mi se više bili zainteresovani za upotrebu ove u pravcu soc.inžinjeringa..a Lakan je taj koji je filozofizovao istu,zato ga Žižek stalno pominje.
      Zar ne misliš da je liberalizam samo razotkrio pravo lice žena i da u tom smislu treba da mu budeš zahvalan?
      PS Neke stvari treba iznova i ponovo otkrivati jer se zaboravljaju..pod uticajem hormona...

      Избриши
    17. Frankfurtovci su napali Lakana zato sto se njegov sistem zasniva na tzv Falusnom zakonu / prekomplikovano da objasnjavam u tri reci, kojim je manje-vise zagarantovana dominacija muskog principa/, i od te njihove intervencije potice identitetska politika: posto identitet ne zavisi od simbolickog zakona, onda i zenski princip moze da dominira

      Избриши
    18. Tetak je dobro primetio da su Marksisti u stvari etablirali Kali Jung

      Избриши
    19. Pa koju Lakanovu knjigu da procitam vezano za to?
      Ovo Kali Jung je igra reci valda,imam jednu Jungovu knjigu Covek i simboli tako nesto,jel da pocnem da je citam il je to mislidovanje,stranputica,mislim debela je pa da se ne gubim bezveze?Na koji nacin Jung oponira Lakanu ili ovaj njemu?Ako se Lakan bavio Frojdom nije mogao sigurno da izbegne ovog drugog.
      Ja sam nekada davno kao mali uzivao u Jungovoj autobiografiji bas me zanima.

      Избриши
    20. Ma taj Lakan je pičkina zdelica za ovog našeg Slavišu Kurca..čovek objasnio slovo po slovo

      Избриши
    21. Ha ha sinhronicitet; pre neki dan sam gledao Slavisu i umro od smeha. Ali kao i svaka dobra parodija; pokazuje istinu. Lakenj suprotno baljezganju feministkinja, medjutim, nije tvrdio da je Falusni poredak 'dominacija oca', nego da on uvodi ravnotezu koja sputava majcinu neizmernu MOTJ. Prifatiti kastraciju, u psihoanalitickom smislu, znaci prifatiti princip realnosti: da uzivanje u majcinoj utrobi nije NEOGRANICENO.U narodu se obicno misli da je kastracija odsecanje kurca, medjutim ne - radi se o prekidanju detinje fatazije o totalnoj fuziji sa majkom.

      Jungov koncept nesvesnog je drugaciji; Lakan je govorio da u nesvesnom ne postoji SMISAO, ono je kao halucinacija, slke i zvuci koji ulaze u slucajne veze i kombinacije, Haos. A Jung je govorio o tome da u nesvesnom postoje arhetipovi. Na svoj nacin i jedan i drugi imaju poentu - dok je Jungov koncept u individualnoj psihologiji prosto netacan, u KULTURI, smatram,arhetipovi postoje.

      Lakan je izuzetno tezak tekst u izvorniku, ali mozes da procitas na primer interpretaciju Brucea Finka, pogledaj na google.

      Избриши
    22. Da dopunim izlaganje biti muskarac u ovom sistemu nikako ne znaci MAHATI KURCEM. Muskost bi ovde bila sposobnost da se poseduje simbolicki kurac: ja IZNUTRA imam koncept muskosti, tako da mi spoljni dokaz nije potreban. To je pravi smisao kastracije.

      Избриши
    23. Ako ti se gleda dobar psiho noar vidi Siodmakov Dark Mirror 1946 ako nisi do sada;dobar snimak na YT je na kanalu Saadana vanaema,pošto ih ima više a neki su loši

      Избриши
    24. Ti imaš dominaciju ženskih likova,pedere...u periodu koji se zove pre-kod holivud film znači 1930-34,jel F.škola tada postojala? E ali zaboravio si da kažeš šta je zajedničko Frojdu,Jungu,Fromu,Horkhajmeru,Adornu,Markuzeu,Poloku i Lukaču..šala mala pošalica.

      Избриши
    25. Frojd i Lakenj eksplicitno NISU bili Marksisti i prema njemu su imali prilicno prezriv stav. Drugo seljacino nisam ti ja ovde gratis vikipedija, pronadji sam podatke o Frankfurtskoj skoli.

      Избриши
    26. Udji na wiki i pod early life naći ćeš zajednički imenitelj za sve ove likove,i sad Baron kriv što na wiki to piše.Ovu psihobabl budalu puštaš da trubi o zaveri marksita,a ja što nisam imenovao u načelu mene brišeš,ma idi prijatelje!Kako da ne zavera marksista!

      Избриши
  45. biće marxizma svakako, ali mene pomalo brinu i aluzije na fašizam i nacizam koje se naziru u trejleru: ne bih voleo da se ispod svega toga krije neka banalna deltorovska melodrama-limunada sa nesuptilnim istorijskim simbolikama. recimo, onaj čiča za kojeg se još ne zna dal je tilda pod maskom il deda koji liči na tildu pod maskom meni neodoljivo liči na nekog matorog jevreja, poput onog kojeg je igrao lorens olivije u momcima iz brazila... taj bi mogo biti neki naci survajvor koji poznaje praistoriju triju majki a koja, zaista se nadam, nema nikakve veze sa naci nemačkom...

    ОдговориИзбриши
  46. Nisam gledao ranije tetkove filmove sa Tildom, koje je pisao Kajganitj. U INVAZIJI vidim da je to cudna zverka. Film je totalna KAJGANA, a opet nekako funkcionise. Jedan od onih filmova koje ce kriticari svi do reda da proglase za dobitnika Maline, i koji je DOBAR upravo stoga sto je tako LOS. Vidi se iz aviona da Kajganitj ima gej mentalitet, verovatno zato i saradjuje sa tetkom.

    Deda kojeg spominjes je inace psihoanaliticar-naturscik, i to Melani Klajnovske orijentacije. Klajn se specificno bavila MAJKOM, pomerajuci Frojdov fokus sa Edipa.

    Medjutim sve to manje je vazno od toga da tetak ne preuzme preveliki zalogaj sa psihosocijologijom, religijom, i transhumanizmom, nego da se bavi onim sto mu ide najbolje, a to je taj neki histericno-tetkasti unikatni ESTETIZAM

    ОдговориИзбриши
  47. Ne znam zasto spominjes Del Tora kao plitkog melodramaticara, valjda mislis na SECERNU VODICU? PANOV LAVIRINT je vrhunska melodrama

    ОдговориИзбриши
  48. otkad ja pričam da će ovo biti veliki film i da luka zna šta radi? gledajte samo ovaj intervju. sotir ima da ovlaži gaćice kad vidi ovo o ženama: https://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/suspiria-director-luca-guadagnino-hopes-horror-remake-is-relentless-1136332

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iz intervjua je očigledno da je za Luku Gvadanjina jako bitno da se radnja odvija ’77. i paralelizam sa Nemačkom jeseni, kulminacijom desetogodišnje aktivnosti levičarske ekstremističke organizacije Red Army Faction (RAF). Dakle, moguće je da je Luka Suspiriju zamislio kao alegoriju (dis)utopijskog socijalizma i to matrijarhalnog tipa, s obzirom da su u RAF-u vodeće ličnosti uglavnom bile žene. Ulrike Meinhof, Gudrun Ensslin, Irmgard Möller su bile jake žene, planirale su i izvodile terorističke akcije, a na kraju su prekratile sebi život u zatvoru (ako je verovati zvaničnim podacima). To je možda bilo inspirativno za Luku, ali sumnjam da je Arđento u ono vreme kao podtekst imao u vidu ovakav sociopolitički kontekst, pa i dublje promišljanje o ulozi polova u društvu. Sudeći po njegovoj reakciji na novu Suspiriju, čini se da mu je Gvadanjino otkrio mnogo toga što se nalazilo u njegovom filmu, a da on toga nije ni bio svestan. :)

      Избриши
    2. mu je Gvadanjino otkrio mnogo toga što se nalazilo u njegovom filmu, a da on toga nije ni bio svestan. :)

      pa to bi doista bila i poenta rimejka, da se u originalu pronadju potencijali koji onomad nisu istrazeni, i odande dovedu do svog ishodista

      Избриши
    3. Matoji tetkovo 'razmisljanje' o ovim temama je cista katastrofa - kao npr kad u prethodnom gej filmu predlaze kao resenje rodnih odnosa pedofiliju - ali nacin na koji film gradi utopijsku fantaziju je impresivan; zato mi se svidja ideja da se stvar postavi kao anti-utopijska melodrama, gde ne bi bilo toliko bitno sta tetak MISLI o rodnim odnosima, nego sta ce da izadje spontano iz samog eksperimenta

      Избриши
  49. vis da sam sve pogodijo - od Lukine Edipalne gej neuroze, njegove dileme da li prihvati kastraciju ili spava sa majkom, preko Klajnovske psihoanalize, koja se bavi detaljima pre-Edipalne veze dete i majka, pa sve do marksistickih implikacija socijalnog eksperimenta sa svrgavanjem patrijarhata i uvodjenjem matrijarhata, eksperimenta koji je poceo upravo na mestu i u vreme gde se dogadja film

    U tom smislu sto je ovo kljucan momenat danasnjice, jer svet se polarizuje upravo na pitanju napustanja patrijarhata, tetak ima sanse da napravi Veliki Film; pitanje je da li Kajganitj ima znanja i talenta da stvar dovede do ekstrema, do granice, mogucnosti, i ne popusti pred politickom koreknim kulturno marksistickim diktatom, kao sto je to uradio u svom prethodnom delu SINE JEL MOGU I JA DA POPUSIM KURAC.



    ОдговориИзбриши
  50. ali zasto bih ti dzabe ovde prosipao bisere svog raskosnog obrazovanja kad sam ti vec reko da zaboravis dzibere sa Berklija i da procitas originalnu klinicku psihoanalizu, jer TO je prava psihologija, a ne travestija koju su napravili od kvir nauke

    ОдговориИзбриши

  51. I think a coven of witches comes with the concept of solidarity. If we take the historical sense of the term witchcraft, from the inquisition until the enlightenment, it was about a scandal of the bond between women in a moment in time when society couldn’t accept that. So, historically, witchcraft came with the idea of coming back to the power of women, the power of the woman as a goddess, and it has been perverted by the official history and the official religions as making a bargain with the devil.

    Nije tetak ovde otkrio rupu na svirali - svakojaka GNOSTICKA JERES se od pocetka hriscanstva trudi da nas ubedi kako je pre muskog Boga postojao zenski, koji je namerno 'potisnut' da bi se ustolicila vladavina patrijarhata, medjutim, kad ozbiljnije proucis temu, ispostavlja se da niko dosad nije pokazao dokaze postojanja bilo kakvog dokumenta o tome

    ОдговориИзбриши
  52. Elem tetak nit ko drugi me NIKAD netje ubediti da je realno-postojeci socijalizam uklj matrijarhalni tip mogutj u ovom zivotu, ali HISTERICNA UTOPIJSKA FANTAZIJA o tome je vrlo vazna i interesantna; morao bi medjutim da ponudi nesto dalje od Antihristove teze da su rodni odnosi beskonacno tragicni, jer to smo vetj culi od Larsa. Morao bi da ponudi ni manje ni vise nego 'reimagined' kreacionisticki mit, da bi se to sve vinulo u Nebesi.

    ОдговориИзбриши
  53. Novi klip https://www.youtube.com/watch?time_continue=105&v=1IruXDYtg7I

    ОдговориИзбриши
  54. našao sam mogući odgovor na misteriju vezanu za deda-tildu. naime, Apart from Lutz Ebersdorf, the entire cast of Suspiria (2018) comprises of women. dok su kod arđenta bili i neki muški kao epizodisti, kod luke ih izgleda neće biti ni u epizodama, čak ni kao topovsko meso (što, onda, problematizuje ove navodno ženooslobađajuće a isključivo ženoubijajuće 'veštice'). a ako je tomu tako, onda je za jedinu mušku ulogu on MOŽDA upotrebio sebi vrlo dragu staru saradnicu, tildu, kojoj ovo uostalom neće biti ni prvi put da igra muškarca, kako bi mogao da se hvali da je imao 100% žensku glumačku ekipu!

    ОдговориИзбриши
  55. Ali on je u onom intervjuu sto poslade POREKO eksplicitno da je Luc Tilda i rekao da je Luc naturscik i u stvarnom zivotu psihoanal. Meni se javlja da bas zato sto je jedina muskinja, taj Luc teziste scenarija, i da ce sve to biti NJEGOVO maslo ili kakav mind control projekat koji se pretvorio u grozotu. Svidelo mi se u klipu sto je ovog puta Dakota ta koja podize mracne sile iz podruma, nije mi kod Ardjenta bilo jasno zasto junakinja nema magicne sposobnosti nego samo reaguje na dogadjaje oko sebe.

    ОдговориИзбриши
  56. sad sam zamislio domatju SUSPIRIJU / UZDASI u kojoj ti glumis muskog baletana, Kadijevic slepog pijanistu, a Radivojevic Madam Blans.

    ОдговориИзбриши
  57. sad sam zamislio uvodnu scenu u kojoj ti spektakularno stradaš, izboden, srcoizbušen i obešen kroz svetlarnik.

    ОдговориИзбриши
  58. ok ovom prilikom cu se suzdrzati od toga kakvi UZDASI su u pitanju

    opet intervju sa tetak https://variety.com/2018/film/festivals/suspiria-luca-guadagnino-venice-1202919697/

    ОдговориИзбриши
  59. It’s about breaking the neck, breaking every kind of prettiness in things, and it comes with brutality.

    ovo mi se isto jako svidja. balet je jedino interesantan kad ide do tog ekstrema da rastegne telo do deformacije ili metamorfoze, sta mu vec sleduje

    ОдговориИзбриши
  60. Novi oficijelni poster za suspiriju izgleda mnogo bolje od tizer-postera

    ОдговориИзбриши
  61. rakune, sotire, molim razmenite mejlove međusobno pa u privatno nastavite ovo lakenjanje.

    ОдговориИзбриши
  62. Večeras SUSPIRIA ima premijeru u veneciji! jedva čekam da rivjui najzad potvrde ono što odavno pričam - pre svih trejlera i čuda - da će ovo biti MASTERPIS! a evo ga zanimljivo tumačenje varajetija sa lica mesta: "A glowing Luca Guadagnino held court at Saturday’s press conference in Venice for his radical re-imagining of Dario Argento’s classic chiller “Suspiria,” where it became quite clear that Tilda Swinton plays two parts in the film — one an elderly man — though she vehemently denied it." ima i drugih zabavnih detalja: https://variety.com/2018/film/news/luca-guadagnino-suspiria-tilda-swinton-dakota-johnson-venice-film-festival-1202924289/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I novi Jorgos dobija uglavnom pozitivne recenzije; je li moguće da je neko napokon napravio nešto što makar podseća na (IMO) epohalni masterpis The Draughtsman's Contract?
      Ma dovoljno da me samo podsjeti na Greenawaya iz 80tih. Nisu oni toliko daleko po sentimentu, ~irreverence.

      Избриши
    2. Da, teško je dostići Greenawaya, ako ni u čemu drugom, a ono u satiričnom prikazu plemstva u "Crtačevom ugovoru" kroz tiradu visokoparnih teatralnih dijaloga. :)

      Избриши
    3. Greenaway trigeri iz dustupnih recki:

      Neku su recenzenti direktno naveli Greenawaya a neke je moj autizam povezao, npr. Elegantno/Napadni Formalizam (The elegantly structured film is broken up into eight chapters with titles like This Mud Stinks, I Do Fear Confusion and Accidents, What an Outfit and I Dreamt I Stabbed You in the Eye.) / Pseudo-Književni/Epigramski Dijalog / "Savagely witty and stylish misanthropic baroque" (overkill!) / i, spojler, kraj koji se viče tiče strukture filma nego likova i njihove motivacije, drugim rječima, distanciranost-hladnoća, što bi normiji rekli. Naravno, obavezna Kjubrik-referenca lenjih autora recenzija, ali isto se dešavalo kad su se premijerno prikazivali filmovi Greenawaya.

      Избриши
    4. "Elegantno-Napadni Formalizam", "Pseudo-Književni/Epigramski Dijalog" i "distanciranost-hladnoća" zaista jeste greenaway-ski, ali ajde da sačekamo da se uverimo sopstvenim očima da li je i egzekucija na nivou Greenawaya.

      Избриши
    5. Ako neko drzi do misljenja zirija, da prenesem da je Lanthimos nagradjen 'srebrnim lavom', dok je Suspirija osvojila utesnu nagradu za specijalne efekte i originalnu pesmu.

      Избриши
  63. pročitao sam prvih 15-ak kritika nove SUSPIRIJE na netu i uglavnom potvrđuju i moja očekivanja i moje strahove. iz svega viđenog i slućenog, javlja mi se film koji će definitivno imati moj pečat preporuke, odnosno minimum 3+/4- nema potrebe da se ovde kače linkovi za svaki bogovetni rivju, mislim da svaka elementarno net pismena osoba može da pronađe ove textove na netu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas li da li ce se prikazivati kod nas?.

      Избриши
    2. ne znam. nema ga u USKORO najavama, ali to ne mora da znači ništa. naročito ako dobije bar nešto u veneciji...

      Избриши
  64. misljenja su upadljivo podeljena izmedju onih kojima je to previse intelektualno, i onih koji bas vole takav pristup, najobecavajuce zvuci Indiewire, cijim kriticarima ionako vise verujem nego Varietyju, koji uvek trazi komercijalni ugao https://www.indiewire.com/2018/09/suspiria-2018-review-luca-guadagnino-1201999360/

    ОдговориИзбриши
  65. Nekoliko kriticara se zali da je uvodjenje istorijske kontekstualizacije nepotrebno i ne funkcionise / vidi primer dole iz Holivud Reportera/ a pritom niko ne uocava vezu militantni feminizam Bader Majnhof - vestice



    (It’s not unlike Jonathan Demme’s decision to remake the early-’60s classic “Charade” as the nouvelle vague-influenced “The Truth About Charlie,” since the French New Wave was happening in Paris as Cary Grant and Audrey Hepburn strolled by the Seine. An interesting idea on paper, perhaps, but historical context only works in a remake if there’s an actual point to it.)

    ОдговориИзбриши
  66. Pošto izgleda recenzenti imaju problem sa istorijskom kontekstualizacijom oko pokreta Red Army Faction, za bolje razumevanje Nemačke sedamdesetih, umesto suvoparne istorijske teorije, preporučujem za gledanje solidan film Uli Edela u dokumentarističkom ključu, The Baader Meinhof Complex (2008).

    ОдговориИзбриши
  67. nije to bre Matoji nego u eri politicke korektnosti niko ne sme ni da zucne nista o tome da feminizam nije SAMO pozitivan pokret nego da sluzi masini

    ОдговориИзбриши
  68. Sotire, posebno tebi preporučujem Edelov film! Jer nije danas tabu tema samo kritika feminizma i muški šovinizam, odnosno borba polova, već i američki imperijalizam, novac kao božanstvo, kapitalističko ropstvo, prividna demokratija a u suštini ispiranje mozgova kroz jednoumlje. Protiv svega toga su se i tada pripadnici RAF-a borili na jedini način kojim bi omogućili da njihove ideje dopru do javnosti - terorističkim akcijama. Nažalost, izgleda da si u pravu kad kažeš da zbog političke korektnosti recenzenti ne smeju da zadiru ni u jednu od ovih tema. A nekad su RAF-ovci i mnogi drugi bili spremni da poginu za pravedna uverenja. Naša surova realnost danas je da su ljudi spremni da bogu NOVCA (KOMFORU) sve žrtvuju, čak i sopstvena uverenja i ideale.

    ОдговориИзбриши
  69. Ne bih rekao Matoji da je kritika kapitalizma danas problem - imas tusta i tma blokbastera koji kritikuju kapitalizam npr Jurassic World ali to cine jer znaju da je upravo samokritika najbolja reklama za korporaciju. Ona se na taj nacin predstavlja kao odgovorna i samosvesna. Misao koja /nadam se, nisam gledao film uznemiruje u Suspiriji je medjutim da je MARKSIZAM bio glavni motor kapitalistickog razvitka i to preko njegove kljucne intervencije u biosferi, u odnosima polova, u oslobodjenju zene.

    ОдговориИзбриши
  70. izgleda da Tilda ipak glumi matorog psihijatra, koji buduci jedini muski protagonist u ekipi, stoji za patrijarhat; sala je u tole da je patrijarhat dakle zenska konstrukcija.

    dakota dzonson na konferenciji za stampu izgleda tacno onako bez veze, prazno i tupavo kao otac joj don dzonson, ali mislim da je kastingovana jer u pojavi ima nesto uznemirujuce i iritantno, odbojno u stvari.

    ОдговориИзбриши
  71. Evo ga jedan manje prominentan kriticar koji je izgleda naslutio o cemu se tu radi

    https://www.yahoo.com/entertainment/venice-film-review-suspiria-171526224.html?guccounter=1


    I na moju radost, izgleda da se ne radi o tupavom PC zakljucku da su zene ugrozena ali jaka bitja i da bi lezbejski komunizam bio spasenije za ovaj posrnuli svet, nego se radi o mnogo interesantnijoj temi, kako naime funkcionise zenska zelja. To je pitanje na kojem su STALI svi veliki analiticari, narocito Lakenj; oni su naslutili da nesto u zenskoj zelji izmice zakonu, ali to nisu objasnili pre nego sto su umrli.

    ОдговориИзбриши
  72. taj "manje prominentan kriticar" piše za najprestižniji filmski časopis, VARAJETI, iz kojeg je ovo yahoo preneo, ali pošto si i ti yahoo, nisi linkovao varajeti nego jahu.

    ОдговориИзбриши
  73. Mozda sam ja Jahu, al TI ne pises za VARAJETI nego za nekakav lumpenproleterski fanzin

    ОдговориИзбриши
  74. nikada nisi vladao ČINJENICAMA, i to ove tvoje fantazije i halucinacije čini još irelevantnijim nego inače. ne pišem ja ni za kakav fanzin, to te neko slagao ili si sanjao, ali bizarno je još da koristiš 'proleterski' kao nešto loše. ukratko, čak i kao trol - ispadaš glup.

    ОдговориИзбриши
  75. https://www.youtube.com/watch?v=LWdhIXb1vgE Pravoslavni filozof Dzej Dajer objasnjava kako holivudski tretman vestica uklj Suspiriju reflektuje kalvinisticko verovanje u zlog, kaznjavajuceg Boga

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kaže:,,Vještice uništavaju djecu šećerom i slatkišima...''Istina,slušao ja Ivicu i Maricu..samo što uništiše vještice celu Ameriku sa tim šećerom i nikom ništa,nego,jel ti vjeruješ da je Asia Ardjento uništila svojega dečka vradzbinama,čudno mu je bilo ponašanje,kažu,dok je bio živ?Da,i pominju stalno neku Jezabel što od žena pravi nevaljalice..Lilit otišla u penziju.

      Избриши
    2. Dobro sto si spomenuo Aziju, koju je ceo svet slavio kao ME,TOO heroinu...

      Ne mora covek biti religiozan ili mistican pa da bi shvatio Dajerovu poentu da Kalvinizam trenira jedan totalno bolesni mindframe u kome nema uzivanja, zadovoljstva i srece nego samo rada, patnje i kazne.

      Избриши
    3. A gde ti vidiš uživanciju u pravoslavlju?
      Sve religije su u znaku Saturna.
      Nego,jel se ti hraniš kao što Bog zapoveda u Postanju-biljem i plodovima..il ko svaki normalan paganin odeš da uloviš nešto?

      Избриши
    4. Barone ja sam valjda od onih staromodnih slavofila koji smatraju da mi jos Nismo izgubili dusu, ako je izgubimo, bice to krivica samomrzecih izdajnika i petokolonasa koji su uostalom poslednju deceniju i razrusili pravoslavne zemje. Ali reko sam ti vec da je 'debata' o pravoslavlju besmislena jer ono samo ne priznaje sebe bez iracionalne vere. Ako ne verujes, ako ne vidis krasotu kosmosa, ja ne mogu da te nateram da verujes.

      Избриши
  76. naravno da tilda igra starca, to je očigledno na jednoj fotki sa seta koju videh na netu gde njene zelene oči jasno prodiru ispod sveg tog latexa. a sad videh i jedno ubedljivo objašnjenje imena tog fejk 'glumca': Let’s take a closer look at the actor’s last name, shall we? Ebersdorf is basically a compound of the German words Eber and Dorf. An Eber is a boar, a swine. A Dorf is a village or a town. Swine and town. Swinton.

    ОдговориИзбриши
  77. Drugim recima Ebersdorf je TRANSSEKSUALAN. Tetak bi po svaku cenu hteo da ipak ne pristane na kastraciju, i da se otkrije da su ipak zene stvorile svet, jer onda i on moze neometano da bude - tetak.

    S druge strane kad bolje pogledas, to je negde bio i koncept Larsove MELANHOLIJE, gde na kraju konca ispada da jedino zene mogu da podnesu i preobraze svet.

    ОдговориИзбриши
  78. Nakon odgledana dva nova trejlera za halloween 2018 se moze primetiti da ce film imati smedjkastu fotografiju za razliku od plave fotografije Din Kandija iz originala koju preferiram ali verovatno dejvid gordon grin nije zeleo da kopira izgled karpenterovog filma jer koliko god je nameravao da uradi film u duhu prvijenca na kraju dana mora napraviti svoj film

    ОдговориИзбриши
  79. e sad imam JOS MANJE nade da ce od ovog ispasti nesto - nekakav bezvezan shoot em up stil snimanja i ubijanja, koji celu pricu prebacuje na TV i video game trziste, napetost nacisto odsutna jer se kamera ponasa kao u rejaliti sou, a taj realiti trik su vec koristili u jednom od glupih nastavaka, i Dzejmi Li Kertis u ruiniranom formatu koji joj uopste ne stoji jer Dzejmi je neunistiva

    ОдговориИзбриши
  80. nisam ni bio naročito zagrejan za novi helovin a posle trejlera dodatno sam olađen. ne znam dal će dobaciti do čiste trojke. in other news, prvi rivjui novog predatora su toliko kontradiktorni da se bukvalno uzajamno poništavju: jedan kaže CRNO, drugi kaže BELO, jedan veli NIĐE ŠEJNA BLEKA, drugi pak ČISTI BLEK! ipak, mislim da ću ga overiti u bisokopu čim krene, u četvrtak: http://www.comingsoon.net/movies/news/978389-the-predator-reactions-have-exploded-onto-the-web

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vama čovek ne može da ugodi..umesto da budete srećni što ovo ne režira neki rob zombi i poštujete nečiju želju da rekreira nešto dobro.Majkl ponovo hoda ko onomad šta više oćete

      Избриши
    2. Barone svi pljuju po tom Zombiju ali meni se bas svideo Hall 2, u kojem ima puno udarenih bizarnih halucinacija i vrlo ubedljiva ekstremno brutalna jurnjava po bolnici na pocetku. Jedan od onih losih koji su toliko losi da su dobri.

      Избриши
    3. Sad citam Guljov rivju prvog Zombijevog Heluvina i kikocem se u sebi koliko se Gulj NALJUTIO, sav pocrveneo u licu, oznojen, pred pucanje, ko kad bi popu nabio blagosloveni krst u guzcu. Medjutim kad covek hladne glave pogleda na situaciju, Zombijeva rezijska intervencija, to ce reci da se bukvalno POSERE po originalu, da ga zagadi i pokvari, uklapa se i u njegovu estetiku, i u njegov koncept horrora kao studije ljuckog moralnog djubreta. I, kad film raskines od originala, uopste nije ni toliko los kao film.

      Избриши
  81. 'Though there’s gore and creatures aplenty, say goodbye to any remaining horror element in this series. Now we’ve got a sort of mashup of Indiana Jones, “Jurassic Park,” and a flying-kung-fu movie, no longer scary in the least but hella loud and busy.' Predator, Variety.

    hmmm, narušena hororičnost franšize koja se sastoji od Arnolda, McTiernana, Antala i retardiranog monster mash-upa. Ovaj gore opis je uvijek bio primenljiv; jedino, možda, dodatni meta-nivo zbog Šejna - ali kako danas gledati prvi a ne tumačiti sve Arnijeve one-liners kao upravo to?

    ОдговориИзбриши
  82. ...jedino ako mu ne uspe da nesto isfilozofira o surveillance i survivalism, mada je i to politizacija apstraktnog zla koje cini Majkla tim sto jeste... u originalnom Hallowenu uvek su bile scary one scene gde Dzejmi vristi za pomoc, a nijedan sused ne otvara vrata

    ОдговориИзбриши
  83. Sve u svemu ima nekih zanimljivih stvari u trejlerima za novi helovin mogla bi biti lepa trojka

    ОдговориИзбриши
  84. izasli su prvi rivjui heluvin i zacudo, uglavnom su poz https://www.metacritic.com/movie/halloween-2018

    ОдговориИзбриши
  85. http://www.digitalspy.com/movies/halloween/news/a865747/halloween-2018-sequel-jamie-lee-curtis-review-round-up/

    ОдговориИзбриши
  86. Samo sam gule pun entuzijazma kad su u pitanju novi horori koji imaju obecavajuce rivjue ali uvek sam oprezan kad je veliki hajp u pitanju tako da mi instikt i dalje govori da ce ovo biti "samo" trojka smatram da ce dva najbolja horora ove godine biti the house that jack built i lukina suspirija

    ОдговориИзбриши
  87. ma super, good for you, ali to što si reko već je gore bilo rečeno i čak su i linkovi stavljeni. sad svako ko je pismen može videti odlomke ili cele rivjue. što se mene tiče, ja verujem da je ovaj najbolji još od originala. ali to baš i nije mnogo teško, i ništa zapravo ne govori. prvi deo je remek delo, svi njegovi nastavci se kreću od retardiranih do bedno ispodprosečnih, tako da ta tvrdnja NIŠTA ne kazuje, osim da film nije baš sasvim loš. što se tiče dobrih rivjua, sve je to od sindroma sniženih očekivanja. kako smo se nadali - dobro smo se udali. ništa to još ne znači da je film stvarno DOBAR nego samo da nije baš LOŠ.

    ОдговориИзбриши
  88. Ovi rivjui mi deluju previse dobri da bi bili istiniti tako da mislim da nas ocekuje solidan horor sad vise nema potrebe govoriti o ovome filmu dok se ne pojavi u nasim bioskopima

    ОдговориИзбриши
  89. Eto ti sad, otero si mene, a dobio si Karpenterovu eholaliju

    ОдговориИзбриши
  90. vrati se sotire, skoro sve ti je oprošteno, i povedi nikolsa sa sobom, jedino me vi stvarno razumete! dajte mi još pravoslavnog lakenjanja i niđe-veze tetka-teoretisanja!

    ОдговориИзбриши
  91. https://www.slantmagazine.com/film/review/halloween-2018 Ovaj rivju zvuci najrealisticnije

    ОдговориИзбриши
  92. slažem se: odlično napisano, ubedljivo argumentovano, i vrlo, vrlo verovatno.

    ОдговориИзбриши
  93. https://variety.com/2018/film/reviews/halloween-review-1202933806/

    ono sto mi oduvek ide nevidjeno na kurac kod VARAJETIJA, je kad krenu da pisu jezikom ekonomske nauke; while delivering plenty of fresh suspense — and grisly-creative kills — for younger audiences who are buying into the “Halloween” brand without any real investment in Michael and Laurie’s unfinished business.

    i pritom sami sebe NAGUZE u poziciju izmedju industrijskih kurvi i nazovi prefinjenih analiticara umetnosti

    ОдговориИзбриши
  94. https://www.bfi.org.uk/news-opinion/sight-sound-magazine/reviews-recommendations/suspiria-luca-guadagnino-2018-remake-dakota-johnson-berlin-heavy-weather Malo sam se uplasijo kad je Sajt en Saund, naj naj casopis, objavio ovo

    ОдговориИзбриши
  95. prvi rivjui su se pojavili odavno. i nema potrebe kačiti nove linkove, znamo svi da koristimo net i pratimo rivjue, PLUS kod ovog filma su rivjui naročito nepotrebni jer, fuck, kosmatos, dovoljno je. treba samo dočekati film, to je sve!

    ОдговориИзбриши
  96. nemoj da vices na karpentera, on jadan samo zeli ljubav - a ti si BEZ SRCA; to je ono sto kuca I sto crta se.

    razmlisljam nocas o komplikovanom pitanju odnosa horror I komedija, koje su ocigledno hteli da pomesaju u novom Heluvinu, I setim se Stiv Majnerove KUCE THE HOUSE, koju sam onomad ko tinejdzer doziveo kao fenomenalnu; ne znam da l bi jos imao takvo misljenje. Sta smatraju citaoci?

    I tu se setim tvoje reakcije na ideju da baletan bude u Suspiriji, reko si to bi bilo smesno, medjutim on second thought, mozda bi bilo mnogo scarier, upravo zato sto je smesno?

    ОдговориИзбриши
  97. odnosa horror i komedija nije komplikovan, to je prirodan spoj: napetost i olakšanje, tenzija i svrš, itd. takođe, preko preterivanja i groteske; karikatura, walking on the edge... eto, nemam vremena da obrazlažem jer se ovaj pogovor za ejkmana neće sam napisati, ali bacio sam ti dovoljno koski da glođeš, dok gladuješ za ljubavlju.

    ОдговориИзбриши
  98. Mozda su prvi rivjui stigli odavno ali mi je slucajno zapao za oko jedan rivju za ovaj film,znaju svi koristiti net i pratiti rivjue ali sam postavljao linkove jer sam video da i drugi komentatori postavljaju linkove ovde,mozda su rivjui nepotrebni kad je u pitanju kosmatos ali sam smatrao i da nece skoditi,to je to

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma ok, nije zabranjeno, ali treba da ima baš baš jak razlog da se vidi baš baš neki određeni rivju, od njih desetina dostupnih. a i radije bih da čujem nečije živo mišljenje ovde nego 'ej, vidi šta je onaj tamo neki tamo negde u americi reko!'

      Избриши
    2. Svidja mi se kod slant magazina sto pohvale one filmove koje vecina kriticara nepravedno popljuje i to je razlog sto me je privukao ovaj rivju ali na kraju dana upravu si

      Избриши
  99. originalni Halloween je potpuno humourless, kao da karpenter sam baca psihopatski pogled na zrtve - posmatra ih bezdusno I ravnodusno dok se jebu prde I smrde. kasnije je krejven u vidu postmoderne satire uveo humor u formulu. treba nam medjutim nova definicija, jedan humor koji zastrasuje. za tim tragam. da gledalac ne zna da li je smesno ili strasno, to je mozda najuzasniji osecaj.

    ja ljubav ovde naci netju, ali svakako UTEHU, onaj topao osecaj kad se uhvatis za love handles pa si tu nekako SIGURAN

    ОдговориИзбриши
  100. koješta, originalni Halloween je prepun humora, samo što ovaj nije napadan, kao što izgleda jeste u ovom novom. plus, kod karpa je najčešće povezan sa stravom, a nije odvojen od nje. npr. kad cure, šetajući ulicom, viknu majklu HEY JERK, SPEED KILLS, a on naglo zakoči... ili kasnije, kad šerif PRECEPI doktora lumisa šakom na ramenu, ispred majklove kuće... ima milion fazona vezanih za lik P.J. Soles... ukratko, lupetaš napamet, verovatno odavno nisi gledo ovaj KLASIK.

    ОдговориИзбриши
  101. ne vidim i dalje gde si pronaso 'humor' - sve to sto navodis su podrugljive i saditicke opservacije o provincijskim kretenima, on sve vreme drzi distancu kao Majkl i ocigledno ga svi ti ljudi uopste ne interesuju stavise on indiferentno posmatra kako se spremaju za klanicu; u velikoj meri film je osveta nerda koji ceo zivot posmatra i ne ucestvuje u seksu. ja sam oduvek smatro da je upravo to odsustvo humora razlog sto film napada tako uspesno i direktno.


    ОдговориИзбриши
  102. ma pričaš napamet, ima bezbroj primera humora u filmu; ali ti opet projektuješ svoje privatne fantazme i koješta, a s tim niti hoću niti mogu da diskutujem.

    ОдговориИзбриши
  103. https://nerdist.com/david-gordon-green-best-halloween-sequel-ever/ Posle ovoga mi je potpuno jasno o kakvom je sranju rec: 'feministicki' substandardni sou program - slasher horror bez mizoginije je kao seks bez erekcije - a sve u krembilnom 'affirmative action' i 'positive empowernment' tonu koji ce bez sumnje da se zavrsi odsecanjem Majklovog kurca, nakon cega ce i Majk da postane T devojka. Bljak. Pa su jos besramno ukrali bundevu iz Terrifiera.

    ОдговориИзбриши
  104. ovo mi deluje kao zanimljiv text ali ne smem celog da čitam pre gledanja filma: neka ga ovde, da se sačuva. dovršiću ga kasnije: http://sensesofcinema.com/2018/feature-articles/three-mothers-redux-kathy-acker-pina-bausch-tilda-swinton-and-luca-guadagninos-suspiria/

    ОдговориИзбриши
  105. Nema spojlera u tekstu, a uostalom ti si vec pogodijo svrsetak filma pa nema sta da ti spojluju

    ОдговориИзбриши
  106. Govoreci o tome, citajuci plot koji imas na vikipediji, mislim da je scenario DOBAR

    ОдговориИзбриши