петак, 15. фебруар 2019.

KULT GULA: korica je tu, pretplata traje!



Blog The Cult of Ghoul napunio je 22. januara 2019. DESET GODINA otkako vas neprestano, i zimi i leti, u tuzi i u veselju, obaveštava, zasmejava, vodi i navodi i zavodi, plaši i ježi i zgražava, i ko zna šta sve ne. 
          Tim povodom napravio sam izbor najboljih mojih tekstova objavljenih premijerno na ovom blogu, i to sredio, apdejtovao i spakovao u knjigu pod naslovom KULT GULA: PRVIH 10 GODINA.
            Upravo sam gore obznanio njenu koricu koju je sočinila umjetnica Tijana Jevtić! A evo kako će to izgledati naživo kad izađe iz štampe negde sredinom marta.
            Podsećam: KULT GULA: PRVIH 10 GODINA je knjiga obima 500 strana, standardnog formata (20,5 x 14 cm), u tvrdom povezu, šivena, cb-ilustrovana.         
            Pretplata još traje, a evo i jednog apdejta: pretplata je produžena do nedelje, 3. marta! Naime, prvobitni kraj pretplate bio je 24. februar – međutim, naknadno sam shvatio da ja tada neću ni biti kod kuće, već na FEST-u, i da ću finišom knjige moći da se bavim tek po povratku kući, pa sam zato rešio da vam dam još 10 dana fore da naručite ovu knjigu i upišete se u listu njenih pretplatnika, koja će biti odštampana na kraju knjige.
            Naravno, knjiga će se prodavati i nakon toga (barem dok bude dostupan tiraž od 500 komada, koji neću doštampavati), ali ako želite da vaše ime bude u knjizi, morate mi se javiti najkasnije do nedelje 3. marta uveče (do ponoći)!
            CIJENA? PRAVA SITNICA!

            Ovo luksuzno, lepo, obimno izdanje košta samo 900 din sa uračunatim ptt-om. Možete uplatiti na račun (bolja opcija) – ili slati ptt uputnicom. U svakom slučaju, obavezno mi se javite, pišite na mejl dogstar666@yahoo.com i ubeležite svoje ime među one koju su na najkonkretniji način podržali moj rad na ovom blogu!
            U narednim danima obznaniću malo više konkretnosti o sadržaju (HINT: pored tekstova sa bloga biće tu i nekoliko stvari ekskluzivno i samo u knjizi!)...
            Videćete uskoro unutrašnji dizajn, koji je načinio David Tankosić, verna Orfelinova uzdanica – čovek koji je svojim artworkom ukrasio II izdanje mog ZAVODNIKA, dizajnirao VIŠE OD ISTINE i spolja i unutra, kao i NEKRONOMIKON, a sada je na profesionalan i nadahnut način ukrasio i unutrašnjost ove knjige, koja će (očigledno, i ako ste uopšte sumnjali) biti urađena po visokim profesionalnim standardima, i u pripremi, i u štampi.  
Ovo je knjiga za ponos, i meni, autoru, i vama, njenim čitaocima, i u njenoj izradi nije se ni na čemu štedelo (sem na honorarima za saradnike i autora).
Ne oklevajte previše, javite se i naručite sebi barem jedan primerak. Za više njih (ako hoćete da nekome poklonite itsl) cena je još povoljnija: 1.700 za 2 primerka, 2.500 za 3, a samo 3.200 za 4... U svim slučajevima, ptt je uračunat u navedenu cenu.
            Malo više detalja o ovoj knjizi možete naći i OVDE: kliknite slobodno, ovaj blog ima zube ali ne ujeda bez povoda!

13 коментара:

  1. Eto...ovako vazan post a ni jedan komentar...niko da kaze: Ej Gule pa kako samo 500!? To je malo! Samo ja hocu 20 da kupim - dva za sebe i osamnaest da delim...a kamoli da neko napise bravo Gule, ja nemam za vise ali ovu zlata vrednu gulikopediju cu kupiti makar jednu!

    So, odazivaju li se fanovi!? Ima li uplata?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovoliki nivo balavljenja i uvlacenja u dupe je zaista tesko dostici, pa ako ista mozes biti ponosan na sebe

      Избриши
    2. Jeste mučeniče, u pravu si, aj' sad uplati za knjigu.

      Избриши
    3. ma ok, niko NE MORA ništa, pa ni ovu knjigu, nemojmo sad s tim prozivkama. ko oće uzeće, ko neće - neće, uradiću je u 200 komada umesto u 500, šta sad da radim?

      Избриши
  2. pretplata za sada ide srednje-žalosno: do danas je ukupno 66 osoba našlo za shodno da konkretno podrži ovaj kult jednom u 10 godina, sa ukupno 80-ak naručenih knjiga. ako se ovako nastavi, možda će i tiraž od 300 biti preteran, a cela ova akcija po mene finansijski samoubilačka. no, videćemo. januar je najduži i najskuplji mesec, možda će se narod pridići u februaru? možda čekaju zadnji čas? možda čekaju ono čuveno: šta, prošla pretplata već? kad pre? pa ja sam mislio...? ja nisam video...! kako mi je to promaklo?

    ОдговориИзбриши
  3. Niko u pretplati nije sve prodao. U redu je da ti u pretplati ode 1/4, pokrijes osnovne troskove, a kasnije lagano prodajes ostatak i trljas ruke :)

    ОдговориИзбриши
  4. ova knjiga je luksuznija, skuplja u startu: treba da prodam bar 250 komada da bih bio NA NULI. u ovom trenutku sam tek oko trećine te cifre, što će reći i dalje sam u dubokom minusu i daleko od crte "iznad vode". ali ne žalim se, za sada. biće vremena za žaljenje.

    ОдговориИзбриши
  5. poruka za "angelofdeath": ODJEBI, BUDALO! tvoje šizofreno iskenjavanje, vređanje i trolovanje ovde nije dobrodošlo. idi pij neke lekove ili slušaj taj tvoj mentol metal i ne kenjaj ovde, jer će ti i svaki dalji komentar biti obrisan. LEČI SE negde drugde, doktor gul nije nadležan za takve kao što si ti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo, Dejane. Takav odgovor su zsluzile sve iskopleksirane i jadne osobe. Koje misle da ce sebe uzdici tako sto ce nekog unazaditi. Ne, nece!

      Избриши
  6. Уосталом, Гул је сам питао, прошле године ако се сећам, можда баш током прославе деветог рођиша, људи - да штампам или не, они који су се изјаснили ЗА су вероватно поручили своје примерке, тако да...ИПАК ЈЕ ТРАЖЕНА нико нам је не гура под нос ;) Ал ето, док се ради за џабака све је супер, чим треба да се плати - прц, шарлатан, лопов, нико му није тражио, зове ботове да га бране, лепо ја рекох ономад - Култ Гула би прошао као месечни часопис или неки који излази на две недеље, у благо измењеном и комерцијализованом формату додуше, хоћеш да видиш Гулово мишљење, плати 300 кинти, не заслужујемо ми ништа што је бесплатно.

    ОдговориИзбриши
  7. vidim da je napolju izgrejao zamalo pa pun mesec: to je vreme kada svakojaki ludaci dodatno pošanrdcaju, uvati ih to njihovo, jače je od njih, i ja to razumem. ali neću da mi blog bude zatrpavan bljuvotinama kojekakvih pacijenata, poput ovog 'anđela smrdi'. zato sam privremeno uveo kontrolu komentara, jer bolid je krenuo sa rafalnom paljbom od preko 15 pakosno-trolovsko-uvredljivih nebuloza za pola sata, i to mi ovde ne treba. neka svojim fecesom maže zidove sopstvene sobe ili ćelije, ovde to ne želim.

    ОдговориИзбриши
  8. Hoće li se moći nekako kupiti u BiH? Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  9. imam nekoliko narudžbina iz BiH, ali za sada je najpovoljnija opcija da narudžbinu plati i primi neki rođak ili prijatelj iz srbije, jer su nameti za transfer novca, kao i za poštarinu, preveliki i maltene skuplji od same knjige. znači, ako imaš nekoga ovamo ko ti dolazi tamo, ili kod koga dolaziš, to je najbolje. ako baš nemaš - jedina opcija je da platiš pejpalom, ali zajedno sa poštarinom koja iznosi 10 eu, sve zajedno bi te knjiga koštala 20 eu.

    ОдговориИзбриши